مدارس کدام استان‌ها روز شنبه تعطیل یا غیرحضوری است؟

مدارس برخی از استان‌های کشور در نوبت صبح و بعدازظهر شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت شمارش آراء تعطیل است.

با توجه به احتمال طولانی شدند فرآیند شمارش آراء در استان‌های کشور مدارس در نوبت صبح و بعدازظهر شنبه  ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت شمارش آراء تعطیل است.

 

مدارس نوبت صبح استان ایلام تعطیل شد

درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به استقرار پایگاه‌های اخذ رأی در مدارس، فردا، شنبه در نوبت صبح، تمام مدارس استان تعطیل هستند.

مدارس خوزستان غیرحضوری شد

عبدالله افرازه شهاوند رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: کارمندانی که امروز در شعب اخذ رای حضور داشتند با تایید فرمانداری و اداره مربوطه برای روز شنبه دوازدهم اسفند نیاز به حضور در محل کار نخواهند داشت.

مدارس قم فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است

اداره کل آموزش و پروش قم در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به حضور حدود ۸ هزار نفر از عوامل آموزش و پرورش استان در فرایند انتخابات مدارس استان فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل خواهند بود.

مدارس سراسر استان کرمان تعطیل اعلام شد

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به اینکه مدارس زیادی در استان شعبه اخذ رأی هستند و همکاران فرهنگی نیز به عنوان عوامل اجرایی و نظارت در شعب حضور دارند؛ از طرفی به دلیل برودت هوا در برخی شهرستان‌ها و مناطق، فردا مدارس هر سه مقطع در استان تعطیل است.

مدارس استان گلستان شنبه ۱۲ اسفند غیرحضوری است

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان سید رضا نظری گفت: با توجه به اینکه عمده عوامل اجرایی برگزاری انتخابات فرهنگیان هستند و همچنین بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس راه اندازی شده است، فردا شنبه ۱۲ اسفند همه مدارس استان در همه مقاطع به صورت غیرحضوری و دربستر نرم افزار شاد برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی 

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ضمن قدردانی از حضور پرشکوه هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه بیشتر فرهنگیان و معلمان همیشه حاضر در صحنه به عنوان اعضای شعب اخذ رای در مدارس استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند و پیش بینی می‌شود فرآیند شمارش آرا به طول بینجامد لذا تمامی مدارس روستایی و شهری آذربایجان شرقی در تمام مقاطع تحصیلی فردا شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ تعطیل خواهند بود.

مدارس کردستان فردا تعطیل شد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، با توجه به فعالیت تعداد زیادی از فرهنگیان گرانقدر در شعب اخذ رأی استان، پیرو هماهنگی وزرای محترم آموزش و پرورش و کشور، و با تصمیم و موافقت استاندار کردستان، فعالیت کلیه مدارس در تمام مقاطع در دو نوبت صبح و بعدازظهر در روز شنبه ۱۲ اسفند تعطیل اعلام شد.

مدارس استان البرز فردا شنبه ۱۲ اسفند غیر حضوری است

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تمام مدارس استان فردا شنبه ۱۲ اسفند با توجه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی غیر حضوری فعالیت می کنند.

مجازی شدن کلاس‌های درس مدارس فارس برای فردا

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی کلاس‌های درس مدارس سراسر استان فارس در روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

مدارس استان بوشهر روز شنبه در نوبت صبح تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس تصمیم ستاد انتخابات نوبت صبح مدارس تمام مقاطع تحصیلی این استان فردا (روز شنبه) تعطیل است.

مدارس استان یزد تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پروش استان یزد گفت: فردا کلیه مدارس در استان یزد با دو ساعت تاخیر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس استان اصفهان در روز شنبه دوازدهم اسفندماه

مدارس استان اصفهان فردا دوازدهم اسفندماه به دلیل مشارکت معلمان در فرآیند برگزاری انتخابات تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های استان سمنان فردا تعطیل است

استاندار سمنان گفت: فردا شنبه دوازدهم اسفند ماه، همه مدارس، دانشگاه‌ها و کودکستان‌های استان سمنان تعطیل است و فعالیت ادارات با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مدارس سراسر گیلان فردا غیرحضوری شد

داود گلی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: به استناد مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، به علت تشدید بارندگی‌ها و برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس استان در همه دوره‌های تحصیلی در تاریخ شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ غیرحضوری استمرار می‌یابد.

فعالیت همه مدارس استان اردبیل فردا غیرحضوری خواهد بود

با دستور استاندار اردبیل و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان، همه مدارس استان اردبیل در هر ۲ نوبت صبح و عصر فردا، شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، به‌صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

ادارات و مدارس کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه تعطیل است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: بنا بر تصمیم شورای تامین استان، فردا شنبه (۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲) کلیه مدارس و ادارات دولتی به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل خواهند بود.

مدارس تعطیل شدند/ ادارات و بانک‌ها با تأخیر شروع به کار می‌کنند 

استاندار مرکزی گفت: به دلیل استفاده از محیط مدارس برای انتخابات، تمام مدارس استان مرکزی در شهر و روستا و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

مدارس استان همدان در نوبت بعدازظهر غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: فعالیت همه مدارس سراسر استان همدان شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ در نوبت بعدازظهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.