نظارت حدود دو هزار بازرس بر انتخابات استان کرمانشاه

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به نظارت حدود دو هزار بازرس بر انتخابات استان گفت : تاکنون تخلف مستندی نداشته‌ایم و ۸۰ گزارش تخلف در دست پیگیری است.

علی صفدری رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان، با بیان اینکه رای مردم امانت است، گفت : برا صیانت از آرای مردم در این دوره برای هر شعبه یک بازرس قرار داده شده است.

وی افزود: علاوه بر ناظران ستاد انتخابات استان و شورای نگهبان، بازرسان هم با دقت انتخابات رصد می‌کنند و در حال حاضر ۱۶۷۰ بازرس نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

صفدری گفت: علاوه بر بازرسان شعب، ۱۷۰ سربازرس و ۱۷ بازرس ویژه هم انتخابات را در استان رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در هر شهرستان هم هیات بازرسی با پنج تا هشت نفر عضو فعالیت دارد و در مجموع حدود دو هزار نفر در رده‌های مختلف بازرسی در سطح استان فعالیت دارند.

صفدری با بیان اینکه تمام بازرسان به نرم افزار بازرسی متصل‌اند، گفت: هر بازرس تخلفات را به سربازرس اطلاع داده و به تخلفات در کمترین زمان رسیدگی می‌شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از گزارش ۴۷۸ تخلف انتخاباتی در سطح استان خبر داد و افزود: با بررسی‌های صورت گرفته ۳۹۸ تخلف رفع شده و اثبات نشده است و ۸۰ تخلف در دست بررسی است.

وی افزود: در میان گزارشات، تخلفات خرید و فروش رای داریم، اما تاکنون تخلف مستندی در این زمینه نداشته‌ایم و برخی تخلفات هم در دست بررسی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار