برای نخستین بار انجام شد؛

ارتباط دیجیتالی فرمانداری‌ها با ستاد انتخابات استان تهران

رییس کمیته استعلامات استانداری تهران، گفت:در فرایند انتخابات اسفند امسال برای نخستین بار ارتباطات بین فرمانداری‌ها با ستاد انتخابات استان تهران به صورت دیجیتال برقرار شد.

هادی هلیلی روز شنبه اظهار کرد: برای نخستین بار ارتباطات بین فرمانداری‌ها با ستاد انتخابات استان تهران در طول زمان برگزاری انتخابات به صورت دیجیتال انجام شد.

وی ادامه داد: در کمیته استعلامات و حراست دفتر مرکزی استانداری ذیل ستاد انتخابات استان تهران ۲هزار و ۲۷۷ کارت برای اعضای ستاد انتخابات استان تایید و صادر شد.

هلیلی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر خبرنگاران در شعبات اخذ رای برای ثبت شکوه انتخابات، اذعان کرد: ۱۳۹۷ درخواست دریافت کارت تردد در شعب اخذ رای برای خبرنگارانی که در سطح استان حماسه پرشور انتخابات را ثبت و ضبط می‌کنند واصل و پس از استعلامات لازم، کارت‌های ویژه صادر شد.

رییس کمیته استعلامات استانداری تهران در ادامه با اشاره به روند صدور کارت‌های بازرسین در شعبات اخذ رای در استان تهران بیان کرد: در این انتخابات تعداد هفت هزار و ۳۹۱ کارت برای بازرسین استان تهران به صورت یکپارچه صادر شد.

 استان تهران در مجموع با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری، بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
دممون گرم که شور انقلابی رو در انتخابات به نمایش گذاشتیم
آخرین اخبار