استاندار کردستان:

ترفند‌های تکراری رسانه‌های معاند در انتخابات ناکام ماند

زارعی کوشا گفت: یک بار دیگر صفات بارز مردم ایران و دشمن شناسی این ملت در انتخابات به دنیا معرفی شد و با موقع‌شناسی صحیح تاریخ‌ساز شدند.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی” شه‌وگار» در سیمای مرکز کردستان، اظهار کرد: پس از طی ماه‌ها مقدمات برگزاری انتخابات در سال جاری، روند اخذ رای از شهروندان انجام شد و مردم با حضور در میدان انتخابات نشان دادند در هر شرایطی پایبند به آرمان‌های ایران اسلامی هستند.

وی حضور مردم در انتخابات را فوق‌العاده حماسی خواند و خاطرنشان کرد: شور حضور مردم در صحنه انتخابات قابل وصف نیست چرا که همه اقشار و آحاد جامعه در اولین ساعات فرآیند آغاز رای گیری تا آخرین دقایق در شعب اخذ رای حضور داشتند.

استاندار کردستان ضمن قدردانی و تجلیل از حماسه آفرینی مردم همیشه در صحنه، افزود: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در سراسر کشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر ایران عزیز را آکنده از شورِ شعور سیاسی کرد.

زارعی کوشا گفت: مردم با حضور آگاهانه در سرنوشت سازی مملکت مشارکت داشتند و ساعت‌ها در صف برای عمل به تکلیف خود ایستادند و با استفاده از حق خویش برای تاثیرگذاری در آینده مملکت با دل و جان حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

وی اضافه کرد: یک بار دیگر صفات بارز مردم ایران و دشمن شناسی این ملت به دنیا معرفی شد و با موقع‌شناسی صحیح تاریخ‌ساز شدند و با حضور در این همه پرسی از نظام و انسجام ملی و تمامیت ارضی مملکت، خالصانه پشتیبانی خود را اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.