بارش باران در خوزستان تا فردا ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: فردا از شدت بارش‌ها در استان کاسته خواهد شد.

 محمد سبزه زاری گفت: در بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی طی امروز بتدریج در اغلب نقاط استان سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد‌های متوسط تا شدید خواهد شد. فردا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد فقط در نیمه شرقی و ارتفاعات استان بارش‌های پراکنده تداوم خواهد داشت.

او افزود: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در مناطق شمالی، شمالِ شرقی، شرقی، جنوبِ شرقی و بخش‌هایی از مرکز خواهد بود. احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی مناطق وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان می‌گوید: طی امروز در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی تا مرکزی که بارش صورت نگیرد احتمال خیزش گردوخاک محلی وجود دارد. کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی وجود دارد.

آقای سبزه زاری گفت: تا پایان هفته دما روند افزایشی نسبی دارد. شمال خلیج فارس نیز تا اوایل سه شنبه مواج و طی امروز گاهی همراه با رگبار و رعد و برق است.

او افزود: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۴ و ایذه با ۶.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند ، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۴ و کمینه دمای ۱۴.۲ درجه سانتیگراد ر سیده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.