عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر

رئیس کتابخانه‌های عمومی اشکذر گفت: عضویت رایگان در کتابخانه‌های این شهرستان همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان یزد گفت: در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح عضویت رایگان در روز‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر نیز اجرا می‌شود.
 
او بیان کرد: مردم برای استفاده از این طرح می‌توانند از طریق پرتال کتابخانه موردنظر کد تخفیف را دریافت کنند همچنین با حضور در کتابخانه‌های عمومی ثبت نام را انجام دهند.

حفیظی اظهار داشت: مهلت استفاده از کد‌های تخفیف در کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال ۱۴۰۲ است که افراد می‌توانند از این فرصت ارزشمند بهره‌مند شوند. 
 
 رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: در سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ طرح «کتابخانه‌گردی» در ۴۶۰ کتابخانه عمومی کشور اجرا می‌شود که همزمان با سراسر کشور این طرح ارزشمند در شهرستان اشکذر نیز اجرا می‌شود.

او خاطرنشان کرد: طرح کتابخانه گردی برای معرفی خدمات و کارکرد‌های کتابخانه‌های عمومی، در سراسر کشور اجرا می‌شود که کتابخانه‌های شهرستان اشکذر نیز این طرح را اجرا می‌کنند.
 
حفیظی اظهار داشت: بر این اساس کتابخانه‌های عمومی در روز ۱۵ اسفند ماه میزبان مردم، مسئولان، شخصیت‌های مرجع و دستگاه‌های شهرستان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار