فوت یک نفر بر اثر صاعقه در گیلانغرب

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.

شیدا نوربخش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه یک نفر در گیلانغرب بر اثر برخورد صاعقه جان باخت گفت: این حادثه عصر امروز در ارتفاعات عشایری هفت تنگه سومار در منطقه شهید کاشی پور حوزه استحفاظی شهرستان گیلانغرب رخ داد که به دنبال آن یک مرد ۵۰ ساله به دلیل اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: با وقوع این حادثه و طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ جمعیت هلال احمر کرمانشاه مبنی بر برخورد صاعقه با این فرد، بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان این جمعیت در گیلانغرب به منطقه اعزام شد.

معاون فرماندار گیلانغرب گفت: امدادگران با کوهپیمایی در مسیر سخت عبور و با رعایت کامل نکات فنی و ایمنی نسبت به انتقال جسد متوفی اقدام کرده و تحویل به عوامل قضایی دادند.

نوربخش به روستاییان توصیه کرد که در هنگام صاعقه از تردد و استقرار در ارتفاعات روستاها که به‌ دلیل شرایط خاص اقلیمی و زمین شناسی احتمال برخورد صاعقه وجود دارد و موجب تلفات می ‌شود، خودداری کنند.

وی ازکشاورزان و دامداران خواست تا در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی ضمن پناه گرفتن در مکان‌های مسقف، از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آریا بوذرجمهری دجال
۲۱:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
بهش پرداختع بشود ????
Iran (Islamic Republic of)
آریا بوذرجمهری دجال
۲۱:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
بهش پرداختع بشود ????
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۹:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : فقط همین را تا بن دندان بهش ایمان داریم که تا خداوند جل جلاله نخواهد برگی از درخت نیفتد حالا این بنده خدا هم که توسط صاعقه رعد برق کشته شده حتما اراده خداوند جل جلاله بوده اگر نه اگر خواست خداوند جل جلاله نبود این بلا بر سرش نازل نمی شد و کشته نمی شد گر چه رعدبرقهای شدید در آن مکان موجود بوده باشد پرداخت صدقات خیرات خمس زکات انسانها را و مال اموال اهل خانواده‌شان را در امنیت جسمی جانی قرار می دهد و از بلیات در امان نگه می دارد ولی انسانی که مدام به زمین زمان فحاشی کند کفر گویی کند ناشکری کند حق سهم اقشار ضعیف و ایتام فقیر را از مال اموال ثروتش جدا نکند و نپردازد و صدقات خیرات خمس زکاتش را با دل جان رضای کامل پرداخت نکند نماز نخواند شکر خداوند جل جلاله را بجا نیآورد و در پی مفاسد مختلف فسق ظلم ستمگری مکر حیله گری توطئه گری فتنه گری باشد و یا ایمنیش را رعایت نکند خب مشخص است که به عذابهای و بلیات الهی دوچار می شود مثل همین فردی که در گیلان غرب بر اثر رعد برق کشته شد و به تیر غیب دوچار شده است بروید در موردش تحقیق موشکافانه کنید که چه انسانی بوده بعد خواهید فهمید که هیچ کار خداوند جل جلاله بی حساب کتاب نبوده است . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
پس این بنده خدا به یقین خمس و زکات نپرداخته و به زمین و زمان فحش داده و حالا دچار عذاب الهی شده است و در این صورت رحمت و گویی و فاتحه هم لازم نخواهد داشت و باید جسدش را در . . .
با این حساب تمامی کسانی که در جبهه ها کشته شده اند دچار عقوبت الهی شده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۳۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
پاسخ به مخاطب ناشناس : این بلیات هیچ ربطی به موضوع جبهه و جنگ و دفاع مقدس ندارد در جنگ دفاع مقدس از سرزمین ایران اسلامی عزیزمان و مردم نوامیس ارزشهای دینی به جبهه مقاومت اسلامی می رفتند و جسم جانشان را با کمال رضایت برای دفاع از ارزشها و آرمانهای والای ایران اسلامی فدا می کردند و آنان شهید نام دارند و نزد خداوند جل جلاله زنده هستند و روزی می خورند و از مقامات درجات عالیه برخوردارند و عزت دنیا آخرت نسیبشان شده و جایگاه ابدیشان در بهشت است و هیچ ربطی به این فردی که مورد بلیات طبیعی قرار گرفته و کشته شده مرده ندارد خواهشاً برو اول سطح معرفت بصیرت دینی ایمانیت رو افزون کن بعد بیا نظر بده و نقد اعتراض کن . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
الان براندازان میگن کار خود جمهوری اسلامی بوده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
اخی بیچاره چه ناراحت کننده خدارحمتش کنه
آخرین اخبار