رسانه‌ها، مسئول روشنگری هستند

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اصحاب رسانه باید دست به کار شوند و از اقدامات خوبی که در سال‌های اخیر در کشورمان انجام شده است حماسه بسازند.

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رهبر فرزانه انقلاب بار‌ها در سخنرانی‌های خود در زمینه سلاح جهاد تبیین به ابزار‌هایی توجه مان را جلب کرده اند تا دستمان در میدان خالی نباشد.

وی اظهار کرد: متولیان رسانه‌ها در وهله نخست مسئول روشنگری هستند و در مراحل بعدی وظیفه جهاد تبیین برعهده دارند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اصحاب رسانه باید دست به کار شوند و از اقدامات خوبی که در سال‌های اخیر در کشورمان انجام شده است حماسه سازند.

آیت‌الله اسلامی اظهار کرد: امام راحل در مقابل هیچ ظالمی نمی‌لرزید و با صلابت مقابل آن‌ها می‌ایستاد همچنان که امروز مقام معظم رهبری همین شیوه را دارد، آمریکا و اسرائیل به افغانستان و عراق آمدند و چند هزار نیرو پیاده کردند. آمریکایی‌ها بنا بود بعد از عراق و افغانستان، ایران را بگیرند، چه کسی در مقابل آن‌ها ایستاده است؟ ملت ما به رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری در مقابل آنان ایستاده اند.

 وی با نقل خاطره‌ای گفت: نوباوه نماینده صداوسیما در نیویورک بود، وی در خاطرات خود گفته است، کارشناسان خبری و تحلیلگران سازمان ملل به ما می‌گفتند که رهبر شما یعنی آیت‌الله خامنه‌ای خط شکن است و در مقابل رهبران دنیا ایستاده و اجازه نداده است به ایران نگاه چپ بشود و دشمنان ایران و اسلام بیان می‌کردند هر نقشه‌ای که ما می‌کشیم مرشد ایران آن را نقش بر آب می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار