میشل اوباما قصد نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ ندارد

دفتر باراک اوباما نامزدی میشل در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را شایعه خواند.

میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، علیرغم شایعات متعدد درباره نامزدی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، این موضوع را شایعه خواند. این موضوع را دفتر او  به NBC News گزارش  داد.

خود باراک اوباما پیش از این اعلام کرده بود که از مبارزات انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا کاملاً حمایت می‌کند، اما هیچکس موضع همسرش را نمی‌دانست.

شایعاتی مطرح شده در مورد اینکه، در محافل دموکراتیک، امکان جایگزینی بایدن در مبارزات انتخاباتی با میشل اوباما به طور مخفیانه مطرح شد.

دفتر میشل اوباما گفته است که بانوی اول اسبق چنین برنامه‌ای ندارد. آن‌ها خاطرنشان کردند که چندین بار در سال‌های اخیر، میشل اوباما گفته بود که برای ریاست جمهوری نامزد نخواهد شد. دفتر اوباما افزود که خانم اوباما از مبارزات انتخاباتی جو بایدن و کامالا هریس معاون رئیس جمهور حمایت می‌کند. بر اساس داده‌های اولیه، او قصد دارد مانند چهار سال پیش به بایدن در کارزار انتخاباتی پاییز امسال کمک کند.

پیش از این، میشل، همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا درباره مشکلات و سوءتفاهم‌هایی که در طول سال‌های ریاست جمهوری همسرش، زندگی خانوادگی او را فرا گرفته صحبت کرده بود. میشل اوباما متوجه شد که روابط خانوادگی با بهبود حرفه سیاسی باراک شروع به بدتر شدن کرد و او مجبور شد بی‌پایان با بچه‌ها در خانه بماند. اما با وجود نفرت و خشمی که در گذشته رخ داده، ازدواج این زوج بیش از ۳۰ سال است که ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
لعنت بر پدر هرچه اباما هست
آخرین اخبار