۳۵۰ کارشناس اورژانس خراسان‌شمالی آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

۳۵۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵در قالب ۵۰ پایگاه زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی استان آماده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروز ۱۴۰۳ هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۶ ایستگاه سلامت نوروزی هم در جاده جنگل گلستان - مشهد و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی به حالت آماده است.

تقی دولت آبادی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده ها، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: جدای از پایگاه‌های اورژانس، یک اورژانس هوایی، اتوبوس آمبولانس و چهار اورژانس موتوری نیز برای ارایه خدمات در آمادگی کامل هستند.

دولت آبادی گفت: همچنین ۱۲ بیمارستان دولتی و خصوصی استان با هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی و اورژانسی در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی یادآور شد: مسافران و شهروندان در صورت مواجه با مواردی از قبیل مشکلات قلبی و تنفسی، اورژانس‌های گوارشی (خونریزی گوارشی همراه با استفراغ خونی) درد شکم، ضربه شدید به شکم، زنان و زایمان با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.