کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان در سردشت راه‌اندازی شد

رئیس هلال‌احمر سردشت گفت: کمپین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در این شهرستان راه‌اندازی شد.

جوتیار برزگر رئیس هلال‌احمر سردشت گفت: کمپین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان  با برپایی یک چادر در بازار «پیره‌دایکان» و در نزدیکی اداره هلال احمر سردشت راه اندازی شده و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با اهدای اقلام غیرنقدی مانند البسه، پتو، موادخوراکی دارای تاریخ مصرف، اقلام بهداشتی به این کمپین در این کار نیک مشارکت داشته باشند.

رئیس هلال‌احمر سردشت گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، به دست سیل‌زدگان برسانند.

وی از همکاری و همراهی خیران و افراد معتمد این شهرستان با کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در سردشت قدردانی کرد و افزود: با توجه به استقبال شهروندان در روز‌های آینده به تعداد مکان‌های جمع‌آوی کمک‌های غیرنقدی در این شهرستان افزوده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.