برگزاری پویش جامه مهربانی برای سومین سال پیاپی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری پویش جامه مهربانی برای سومین سال پیاپی توسط خادمیاران رضوی در استان خبر داد.

سید محمدجعفر امامیان با دعوت از عموم مردم برای شرکت در پویش جامه مهربانی، گفت : پویش جامه مهربانی با هدف تهیه لباس و کفش نو برای خانواده های محروم، به ویژه کودکان، توسط خادمیاران رضوی برنامه ریزی شده و امیدواریم بتوانیم با مشارکت خوب خیرین شاهد اجرای مطلوب این پویش در سطح استان باشیم.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی کودکان و خانواده های نیازمند از طریق شبکه خادمیاری محله ای و منطقه ای، گفت: کانون های خدمت رضوی در مناطق مختلف استان دفاتری دارند که از طریق این دفاتر اقدام به شناسایی خانواده های محروم کرده ایم تا هدایا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی با اشاره به اجرای این پویش با خرید و توزیع لباس و کفش نو، ادامه داد: خیرین و مردم نوع‌دوست کرمانشاه می‌توانند از طریق شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۰۱۲۰۱ به نام نذورات آستان قدس رضوی، خادمیاران رضوی را در برگزاری هرچه بهتر این پویش یاری کنند.

امامیان یادآور شد: طی دو مرحله گذشته در دو نوروز گذشته، چهار هزار دست لباس و ۶۰۰ جفت کفش با ارزش حدود شش میلیارد ریال تهیه و بدست خانواده های محروم سراسر استان رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.