۵هزار و ۵۰۰بسته کمک معیشتی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

پنج هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی امروز چهارشنبه به ارزش سه میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان بین نیازمندان سیستان و بلوچستان در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع شد.

علی حیدری نیا  رئیس گروه جهادی محسنین سیستان و بلوچستان  گفت: این بسته های غذایی توسط موسسه خیریه اندیشه یاران محسنین بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت در محله‌های آسیب‌خیز و حاشیه شهرهای زاهدان، دلگان، زابل، زهک، هامون، نیمروز، هیرمند، بزمان و ایرانشهر توزیع شد.

علی حیدری نیا ادامه داد: هر سبد مواد غذایی شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، قند، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بود که با هدف ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین مردم این استان در دستور کار این گروه جهادی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کار جهادی بسیار استراتژیک و مهم است، تصریح کرد: در هر جامعه ای فقر و محرومیت، بخش عظیمی از ذهن و تمرکز جامعه را به خود معطوف می کند و از کارهای فرهنگی و بزرگ باز می‌دارد اما با رفع محرومیت‌ها، ضریب توان نظام افزایش می یابد.

رئیس گروه جهادی محسنین سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا این گروه جهادی علاوه بر مشارکت در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی در سطح این استان به ویژه مناطق حاشیه شهرهای نظیر زاهدان با توزیع بسته های غذایی، کمک به رفع نیازهای معیشتی نیازمندان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی با قدردانی از نگاه ارزشمند خیران به سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این موسسه جهادی همزمان با این استان در سایر نقاط کشور نیز اقدام به توزیع بسته های کمک معیشتی کرده است که بیشترین بسته ها یعنی ۸۰ درصد در این ایام به این خطه اختصاص داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.