کرمانی مقدم:

پرسپولیس برنده بازی با فولاد است/ دست گل محمدی خالی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در آستانه بازی با فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال توضیح داد.

رضا کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: از زمانی که بازیکنان جدید به تیم پرسپولیس اضافه شدند وضعیت این تیم خیلی بهتر شده است. زمانی که گل محمدی در پرسپولیس بود، کمکی به او نشد و دستش خالی بود، اما انگار خداوند این مربی برزیلی را دوست دارد و  یکسری بازیکن برایش گرفتند و دستش  باز است و روی نیمکت خیلی راحت می‌تواند تعویض کند و بازیکنان جایگزین کمک حال هستند. من فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها دارند خوب کار می‌کنند و موقعی که نفرات دارند سر مربی می‌تواند هر سیستمی را در زمین بازی پیاده کند و فکر می‌کنم دور  از دسترس نیست که مثل فصل گذشته به سمت قهرمانی بروند.   

پرسپولیس می تواند گام بزرگی برای قهرمانی در جام حذفی بردارد

کرمانی مقدم گفت: تیم استقلال در جام حذفی اوت شد و پرسپولیس می‌تواند یک گام بزرگ برای قهرمانی در جام حذفی بردارد، اما یک نیم نگاهی هم به لیگ برتر دارد. مطمئن باشید که می‌تواند در لیگ هم قهرمان شود، چون با رقیبان خود بازی دارد و اگر برابر آن‌ها موفق شود در آن صورت برای قهرمانی می‌رود.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بازی سرخپوشان برابر فولاد را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: این بازی در تهران برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس روند رو به رشدی دارد و خیلی خوب دارند کار می‌کنند و فکر می‌کنم مشکلی مقابل فولاد ندارند. شک نکنید پرسپولیس برنده این بازی است.  

شانس گل محمدی بود که بازیکنانش متوسط رو به پایین بودند 

او درباره اینکه عملکرد بازیکنان خارجی جدید پرسپولیس را چطور دیده است، گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته است و شانس گل محمدی بود که هر وقت بازیکنی می‌گرفت، بازیکنانش متوسط و رو به پایین بودند، اما اکنون بازیکنان خوب، رونده و تکنیکی گرفتند و فکر می‌کنم این بازیکنان خیلی می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند و سرمربی پرسپولیس دستش باز است. موقعی که رقابت در یک تیم باشد بازیکن تلاش خود را بیشتر می‌کند تا اینکه رقیب نداشته باشد.  

گل محمدی در صورت داشتن بازیکنان می‌توانست پرسپولیس را صدرنشین کند 

کرمانی مقدم درباره اینکه  پرسپولیس در زمان یحیی گل محمدی با الان چه تفاوتی کرده است، گفت: مطمئن باشید پرسپولیس فرق کرده است. چند بازیکن جدید گرفتند و سرمربی در صورتی که بازیکن روی نیمکت داشته باشد خیلی کار‌ها می‌تواند انجام بدهد. در حالی که گل محمدی یک فوروارد هم نداشت و دستش تنگ بود و اگر همین بازیکنان دست یحیی بودند مطمئن باشید پرسپولیس الان صدر جدول بود.  

پرسپولیس همیشه تیم مردمی بوده و هست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود سرخپوشان را به وزارت کار می‌دهند، بیان کرد: ۴۰ سال است که از این حرف‌ها می‌زنند  که می‌خواهند پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند، اما این تیم همیشه برای مردم بوده  و هست و مطمئن باشید این‌ها همه حرف است و نباید به این صحبت‌ها اهمیت بدهید.

برد در دربی خیلی اهمیت دارد   

او درباره اینکه با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس در بالای جدول رقابت تنگاتنگی با هم دارند،   بازی دربی را چطور می‌بیند، بیان کرد: من فکر می‌کنم بازی دربی سخت است. تیم استقلال در صدر جدول حضور دارد و پرسپولیس هم به دنبال صدرنشینی هست، اما ما کاری به صدر و ته جدول نداریم و دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و برد در این بازی مهم است. علی پروین می‌گفت باز‌ی با استقلال را پیروز شوید بقیه بازی‌ها را ببازید. اصلا شما سوم شوید، اما استقلال را شکست بدهید تماشاگران خوشحال می‌شوند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمودی
۱۰:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
به نظرم فولاد می تواند پرسپولیس رو ببره
Iran (Islamic Republic of)
علی محمودی
۱۰:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
به نظرم فولاد می تواند پرسپولیس رو ببره
Iran (Islamic Republic of)
علی محمودی
۱۰:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
به نظرم فولاد می تواند پرسپولیس رو ببره
Iran (Islamic Republic of)
علی محمودی
۱۰:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
به نظرم فولاد می تواند پرسپولیس رو ببره
آخرین اخبار