۴۱۰ تن گوشت منجمد در استان سمنان ذخیره‌سازی شد

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: ۴۱۰ تن گوشت سفید و قرمز منجمد ویژه ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، به منظور تامین نیاز مردم در استان ذخیره‌سازی شد.

احمدی  در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره و ضیافت  با بیان اینکه در زمینه تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان مشکلی وجود ندارد، گفت: برای کنترل بازار و تامین کالاهای مورد نیاز در روزهای پایانی امسال و ماه رمضان ۵۶۹ تن برنج و شکر به استان اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۶ هزار تن کالا شامل ۶ هزار و ۳۰۰ تن برنج، ۲۸ هزار تن گندم و ۲ هزار و ۳۰۰ تن شکر، ۳۵۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد در انبارهای نگهداری کالاهای اساسی استان ذخیره سازی و توزیع ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در روزهای پایانی امسال و ماه مبارک رمضان در استان برنامه‌ریزی شد.

وی تاکید کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان ذخیره کافی برای اقلام اساسی در انبارها موجود است و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ تن میوه برای شب عید در استان سمنان ذخیره شده است، افزود: از این میزان ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب زرد و قرمز است.

وی ادامه داد: ۱۰ تن خرما به منظور تنظیم بازار در روزهای پایانی امسال و ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان برای عرضه درنظرگرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.