مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام:

۹ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام پرداخت شد

مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام از پرداخت ۹ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ به منظور ایجاد اشتغال و احیای واحد‌های راکد در این استان خبر داد.

جمیل شوهانی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام در نشست تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ و جزء سه و چهار بند ب ۱۴۰۲، اظهار کرد: سهم ابلاغی استان ازمحل تبصره۱۸سال گذشته هشت هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال بوده که تاکنون سه هزار و ۵۰۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به تعداد ۴۵۲ طرح پرداخت شده و مابقی نیز در حال بررسی و نوبت پرداخت است.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری از محل جزء سه نیز تاکنون یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به تعداد یک هزار و ۷۴۵ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام تصریح کرد: همچنین از محل جزء چهار (سهم ملی) نیز تاکنون چهار میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال به تعداد سه هزار و ۷۶۸ پرونده پرداخت شده است.

شوهانی گفت: در مجموع سهم ابلاغی استان از محل تبصره ۱۸ سال گذشته و امسال تاکنون ۹ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال به تعداد پنج هزار و ۹۶۵ طرح پرداخت شده است.

وی بر اهتمام جدی مدیران بانکی استان در راستای تسهیل در فرایند بررسی پرونده‌های ارجاعی و تسریع درپرداخت پرونده‌های در دست بررسی و اقدام تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.