جلسه کمیته فرهنگی اتباع خارجی در قزوین

جلسه کمیته فرهنگی اتباع خارجی در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین تشکیل شد.

جلسه کمیته فرهنگی اتباع خارجی در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با حضور مدیر کل امور اتباع استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین طریقی مدیرکل امور اتباع ومهاجرین خارجی در این جلسه اظهار داشت:کمیته فرهنگی اتباع و مهاجرین خارجی استان یکی از مهمترین جلسات حوزه کاری اتباع و مهاجرین خارجی استان بوده و کارگروههای اجرایی آن در استان تشکیل گردیده است.

این کمیته وظیفه دارد جهت توسعه و ارتقاء فعالیتهای فرهنگی مربوط به اتباع خارجی ساکن استان فعالیت نموده و با شناسایی ظرفیت و توانمندی ادارات و سازمانهای خدمات رسان حوزه فرهنگی،با توجه به اصل تکریم انسانی و اعمال مدیریت منسجم و هدفمند به فعالیتهای فرهنگی در جامعه پناهندگان مقیم استان بپردازد.

طریقی در ادامه گفت:با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان نحوه برنامه ریزی و همراهی دستگاههای فرهنگی استان جهت موضوع مسابقات  قرآن کریم و برگزاری مراسمات مرتبط با این ماه پر فیض، برگزاری مسابقات ورزشی در غالب جام رمضان و  همچنین سایر  موضوع های فرهنگی از قبیل بازماندگان از تحصیل با اولویت کودکان کار و توانمندسازی خانواده های آنان جهت تبیین لزوم آموزش و پرورش برای فرزندانشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار