رئیس جمهور:

نحوه مدیریت و استفاده از منابع کشور نیازمند بازنگری است/ دولت سیزدهم خستگی نمی‌شناسد

رئیس جمهور گفت: نحوه مدیریت و بهره گیری از نیروی انسانی، تجهیزات و منابع در دستگاه های کشور به بازنگری نیاز دارد.

آیت الله رئیسی  رئیس جمهور با اشاره به اهمیت افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از ظرفیت های کشور که باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی کشور قرار گیرد گفت: نحوه مدیریت و بهره گیری از نیروی انسانی ، تجهیزات و منابع در دستگاه های کشور به بازنگری نیاز دارد.

وی افزود: ظرفیت های خدادادی بسیاری در کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

وی بر شناسایی و بکارگیری این ظرفیت‌ها در جهت تامین رفاه مردم و همچنین تشخیص اولویت‌ها به عنوان سه رکن اصلی در کشور تاکید کرد و گفت: است گفت: مدیریت و بهره وری آب، برق، سوخت و همچنین استفاده بهینه از این منابع همواره مورد تاکید است.

رئیس  جمهور با تاکید بر اینکه بهره وری و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود باید اولویت دستگاه های اجرایی کشور باشد، اظهار کرد: نحوه مدیریت و بهره گیری از نیروی انسانی، تجهیزات و منابع دستگاه های اجرایی کشور نیز باید بازنگری شود.

 رئیس جمهور گفت: معتقدیم افزایش بهره‌وری بسیار اهمیت دارد و همه مدیران باید این موضوع را محور کارها قرار دهند و توجه داشته باشند آنچه انجام می شود با وضع مطلوب فاصله دارد یا نه و اگر این چنین است حتما فاصله ها را کم کنند.

وی ادامه داد: امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و هر روز شاهد افتتاح‌هایی هستیم و بحمدالله در حوزه آبی تنش ها بسیار کم شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید القای هرگونه ناامیدی را از کشور دور کنیم، اضافه کرد: همان که طور که رهبر معظم انقلاب از فتح قله های صحبت می‌کنند، ما مدیران نباید هرگز خسته شویم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم به دنبال افتتاح پروژه نیستیم بلکه کیفیت برایمان اولویت دارد، ادامه داد: با مهار آب های مرزی باید سطح داشته آبی را افزایش دهیم؛ این روزها بارشها کمی از نیاز کشور را برطرف کرد، اما نیاز به مدیریت مصرف داریم.

رئیسی مدیریت تولید و مصرف را به مدیران متذکر شد و گفت: اگر مدیریت مصرف نداشته باشیم و الگویی درست نداشته باشیم هر چه تولید کنیم با مصرف نادرست از بین خواهد رفت به این دو موضوع باید توجه داشته باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از ظرفیت های کشور که باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی کشور قرار گیرد گفت: نحوه مدیریت و بهره گیری از نیروی انسانی ، تجهیزات و منابع در دستگاه های کشور به بازنگری نیاز دارد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور با بیان اینکه در جنگ اراده ها این مهندسان، کارشناسان و مردم ایران اسلامی هستند که پیروز میدان خواهند بود گفت: اقتصاد مقاومتی، رشد تولید و ایجاد اشتغال به همت و اراده کارگران و کارشناسان بر خلاف خواست دشمن در حال تحقق است.

رییس دولت سیزدهم با بیان اینکه در جنگ اراده ها این مهندسان، کارشناسان و مردم ایران اسلامی هستند که پیروز میدان خواهند بود گفت: اراده کارکنان و کارشناسان در مجموعه نفت و گاز، فولادی، صنعتی و دیگر اقشار مردم بر اراده دشمنان فائق آمده است.

وی با اشاره به آغاز بهره برداری از طرح آهن اسفنجی زمزم سه با ظرفیت ۲ میلیون تن در سال گفت: این اقدام به معنای این است که ایران اسلامی در مقاوم اول منطقه و مقام دوم جهان به تولید این محصول مهم دست یافت.

آیت الله رئیسی افزود: بهره برداری از طرح فولادی زمزم ۳ بدون حضور مشاوران خارجی و به همت داخلی و خودباوری جوانان افتخاری مضاعف دارد.

وی ادامه داد: به کارگیری ۱۱۵ شرکت دانش بنیان و بیش از ۵۰ شرکت داخلی برای احداث طرح فولاد زمزم سه از جمله اقدام های بزرگ و مهمی است که در این طرح به ثمر رسیده است.

به گفته او امروز ایران اسلامی ایران پیشرفته و فن آور می‌باشد و اقداماتی که توسط دولت انجام می‌شود باید برای مردم تبیین و گزارش شود.

رئیس جمهور ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد ایران توسعه و پیشرفت یابد، اما بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری و اراده ملت ایران ما به وظیفه جهادی خود در جهت توسعه کشورمان تلاش می‌کنیم

رییس جمهور در ادامه با اشاره به چالش همیشگی قطع برق برای صنایع کشور گفت: کار تولید برق با هدف خودکفایی واحدهای صنعتی بزرگ در کشور در قالب یکی از سیاست های اصولی دولت سیزدهم آغاز شده که با تکمیل و راه اندازی نیروگاه داخلی برق شرکت فولاد، داستان قطع برق در این شرکت برای همیشه تمام می شود.

وی با تاکید بر اهتمام بیشتر شرکت های نفتی، فولادی و صنعتی در عمل به مسوولیت های اجتماعی در قبال مردم، افزود: وزارت نفت ۴۰ هزار میلیارد تومان از سهم مسوولیت اجتماعی خود را در کشور را انجام داده که از این میزان ۱۷ هزار میلیارد تومان آن در استان خوزستان هزینه شده است.

آیت الله رئیسی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای سرمایه گذاری در میادین مشترک نفتی، گفت: افزایش تولید گاز و جمع آوری گازهای مشعل از جمله اقدامات دولت جمهوری اسلامی است که در آخرین نشست الجزایر به عنوان یک اقدام ارزشمند، مورد تقدیر قرار گرفت.

آیت الله رئیس روز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، گفت: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است.

وی با اشاره به گلایه به حق جمعی از جوانان این شهرستان در خصوص مشکل اشتغال، به شرکت‌های ایمیدرو و فولاد خوزستان دستور دارد در اسرع وقت نسبت به سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی اقدام کنند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: سفر من به ایذه به هیچ عنوان نمایشی نیست و آمده ام که به صورت عملی، تصمیمات عینی و مناسبی برای رفع مسایل و مشکلات این دیار گرفته شود.من بعنوان طلبه‌ای خدمتگذار ارادتمند این مردم هستم.

آقای رئیسی با بیان اینکه تاریخ این سرزمین نشان دهنده رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت مردم لر و بختیاری است افزود: مردم این سامان همواره ارزش‌های الهی و ملت ایران را حفظ کرده اند و تاریخ ایل بختیاری گواه این است که مردم این سرزمین در مقابل زیاده طلبی‌ها ایستادگی کردند ؛ مانند مقاومت مردم در زمان قاجار و پهلوی .

وی با اشاره به اینکه ایل بختیاری نشان دادند علاقه‌مند به دین ، ارزش‌ها و استقلال این کشور هستند گفت: حضور لر‌ها و بختیاری‌ها در دوران دفاع مقدس حضوری بسیار روشن است و تقدیم ۳۳۰ شهید و وجود جانبازان و ایثارگران گواه ایستادگی و مقاومت این مردم است.

رئیس جمهور کشورمان همچنین با اشاره به سلحشوری ، مقاومت و رشادت مردم بختیاری در همه دوره ها گفت: این رشادت ها مصداق بارز سخت امام راحل ره است که فرمودند: عشایر ذخایر انقلابند

او با اشاره به اینکه ما شاهد بودیم در ایذه دشمن در مقاطع مختلفی قصد فتنه و اختلاف افکنی داشت گفت : مردم ایذه دشمنان را با هوشیاری و آگاهی ناکام گذاشتند .

آقای رئیسی با ادای احترام به مردم این منطقه بزرگ بختیاری نشین گفت: به جوانان این منطقه درود میفرستم و معتقدم جوانان این مرز و بوم سرمایه‌های بزرگ کشور و منطقه هستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه همواره مردم این منطقه پشتوانه‌ای عظیم برای انقلاب اسلامی ایران هستند گفت: کار در استان خوزستان بسیار شده است و اینجا استان شهدا ، ایثارگران ، جانبازارن و مدافعان کشور است و تمام کشور به مرزداری شما مدیون است.

به گفته او با همت استاندار خوزستان و مسئولان وضعیت آب باید سریع رسیدگی شود و انتقال آب از سد کارون سه به دشت‌های ایذه برای شرب و کشاورزی ضرورتی قطعی است .

رئیس‌جمهور با اشاره به همراهی وزیر نیرو در این سفر گفت : آقای محرابیان اعتبارات این طرح را ارزیابی ، بررسی و مصوب کرده است و انتقال آب از این سد تسریع خواهد شد ، همچنین این طر ح به عنوان ضرروت در برنامه دولت به عنوان طرح الویت دار پیگیری می‌شود.

آقای رئیسی با اشاره به اینکه در این سفر مشکلات مرتفع و برای رسیدن آب به ایذه تلاش خواهد شد گفت : با توجه مسئله مهم کار و اشتغال در ایذه ، علاوه بر فعال شدن واحدهای تولیدی ، دامداری و کشاورزی در این خطه تقویت خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت تقویت صنعت در این منطقه گفت : اجرای طرح فولادی ورق با سرمایه گذاری شرکت‌های ایمیدرو ، فولاد خوزستان و شرکت‌های بزرگ، برای اشتغالزایی ضروری است و وزیر صمت ، استاندار و مدیران خوزستان تلاش مضاعف کنند تا طرح‌های صنعتی با حمایت شرکت‌های بزرگ در این منطقه انجام شود.

او همچنین با اشاره به ضرورت توجه به بحث ورزش در این منطقه گفت: سالن مناسب برای جوانان ورزشکار منطقه و سالن چند منظوره برای بانوان این منطقه باید احداث شود تا ورزشکاران بتوانند در فضایی مناسب ورزش کنند که این امر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس جمهور کشورمان همچنین با اشاره به اینکه ساخت گلخانه و دریافت اعتبارات در این زمینه یکی از اولویت های دولت است افزود: بیش از ۲۰۰ نفر آماده فعالیت در این زمینه هستند که اعتبارات برای این افراد تخصیص داده می‌شود تا در این منطقه کشاورزی نیز توسعه یابد.

او همچنین یکی از ظرفیت های مهم این منطقه را باستانی و تاریخی بودن ایذه دانست و گفت: باید اقتصاد گردشگری در این منطقه افزایش یابد و دولت در این زمینه به سرمایه گذاران و کارآفرینان با توجه به ظرفیت و طبیعت در این منطقه مساعد می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه‌های ارتباطی در خوزستان مورد توجه دولت بوده و هست گفت : در این منطقه نیز مسئله مهمی است که در این دوره از سفر در این زمینه با الویت اقدام خواهد شد.

وی گفت: جوانان بدانند امروز برای شما به صورت خاص ازدواج، اشتغال و مسکن مورد توجه دولت استگفت :ما برای این منطقه برنامه ریزی کرده ایم که با کمک شما مردم پر تلاش، وام ازدواج و اعتبارات دولتی، فراهم کردن زمینه کار و واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در دستور کار دولت و مسئولان خوزستان به عنوان اولویت قرار دارد.

رئیس جمهور خطاب به لر‌های غیور و بختیاری گفت: سرمایه این منطقه سرمایه فرهنگی ایل بختیاری است و آداب و رسوم ارزشمند شما که همواره با عتقادات دینی و فرهنگی گره خورده است باید توسط شما حفظ شود و تاکید می‌کنم در کنار مشکلات اقتصادی باید مسایل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: مرکز درمانی مناسب حتما در این منطقه احداث خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
لطفا اب رسانی به دشت های ایذه و باغملک رو تسریع کنید اگر یک فرد معترض در این مناطق پیدا شد. مردم مشکل اقتصادی دارند واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
رشوه زیاد رواج دارد به همراه دروغ و ربا بانکی داره پایه هارو نابود میکند
خوردن پایه ها خیلی وقته شروع شده است
مقصر اصلی از مسئولین بالاست که با سیاست شعار فقط فقر رو رواج داده است
فقط بواسطه عده محدودی از مومنین صدقین و پیروان اصیل ائمه اطهار و انرژیشون که ناشناس هم هستند هنوز جامعه نپاشیده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
تورم ناشی از فساد هست ناشی از حقوق های نجومی ناشی از پنهان کاری ناشی از دزدی و اختلاس، نه افزایش یارانه یا حقوق اندک فقرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بعضی از افراد با تفکر خاص که همه میدونند از کدوم گروه ها هستند بسیار افراد خطرناکی برا انسانیت بشر و دین هستند
دنبال درآمد از هر راه و روشی هستند افکار حجتیه دارند و ارزشها رو نابود کردند دروغ بزرگترین نشانه اینهاست دشمن خدا هستند و اعلام جنگ با خدا کردند
همونطور که از وام اربعین دنبال سود و پول هستند و عمدا میخوان ابهت اربعین بریزند
دنبال خالی کردن حساب مردم بوسیله بود و نبود روسری هستند از نبود روسری دنبال کاسبی هستند و دنبال حجاب پولی هستند
خوب بخشی این نظام نشان داده فقط دنبال ظاهر سازی اسلام است برا همین هم وضع جامعه این است
حواستون باشه اینبار مردم عصبانی کنید باید کاسه کوزه جمع کنید همه باهم باید برید
ولی داستان اینه نفوذیها اسرائیل و رجوی عمدا دنبال اینکار هستند و برنامه بلند مدت برا نفوذ داشتند یکی یکی دارن کارهارو پیش میبرند
فرض کنید دنبال اشوب باشید و براندازی ، بعد این اتفاق مردم شماها دفن میکنند فکر نکنید شماها جایگزین میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دولت سبز هم خسته نمیشه ولی مردم رو خسته کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
میگم چطو قول کارخونه صنعتی تو شهرستان ایذه دادی نکنه تو یسال میخای بسازی سالیانه ایهمه جوان از شهرستان بخاطر نبودن اشتغال تو شهر. تو جاده ها عسلویه کرمان و...... تو تصادفات از. بین. میرن. ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
معلومه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
من به رییس جمهور اطلاع میدم در مدیریت کشور بازنگری انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اره خستگی واسه. گرونی. وتورم. نمیشناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، به ما فریاد میزنند که ایتام آل محمد و شیعیان ما را دستگیری کنید، آنها را رها نکنید، موجب تضعیف آنان نشوید، نگذارید ایمان آنان از دستشان برود …
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خروجی این فعالیت هاچیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور تو ادارات جای سالم و مدیر سالم پیدا نمیشه و همشون از دم فاسد هستن چون بازرس ها فاسد هستن چون سیستم حفاظتی فاسد شده، همون آقای لطیفی رئیس سازمان استخدامی تا حالا بررسی کرده ببینه اون ایثارگرانی که داره استخدام می کنه چه رابطه ای با مدیران دارن اصلا رشته شون میخوره یا نه همه سیستم فاسد شده به اسم قانون دارن فساد و رانت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اگه یه کوچولو استراحت کنید م هیچ کاری نکنید یه مقدار بهتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آقای رییسی سامانه ۱۱۱ درخواست دادم رسیدگی نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اختلاس نجومی صنایع فولاد مبارکه چی شد؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آرد نخودچی شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دولت هیچ برنامه ای برای مدیریت کشور ندارد نظام اداری و اقتصاد مملکت تعطیل است شعارهای عوامانه دردی از ملت دوا نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کار انجام بدهیم حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
پیشرفت و تغییر وضع احتیاج به تصمیم قاطع و محکم و شجاعانه دارد
گرچه نمیشه یکدفعه دست تو لونه مورچه کرد
مثلا در مورد خودرو قطع ارز مونتاژی و اختصاص به واردات ( و یا ذخیره در صندوق ارزی کشور چون خیلی تجار بدون ارز هم میتونن بیارن )
و تبدیل تعرفه به ۲۰ درصد و نقره داغ کردن منفعت طلبان خودرویی است
عیبی نداره تولید اینطوری تعطیل شود
راه بسیار زیاد است برا اشتغال و تولید مثلا زدن کارخانه برندهای معتبر در داخل و انتقال فناوری
نه اینکه واسطه بره قطعات بیاره مونتاژ کنه سه برابر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
طبق حدیث پیامبر (ص) نیات و انرژی حاکم جامعه بر مردم و کل جامعه تاثیر دارد
قبل این دولتی سرکار بود که نیتاش انرژی تولید و بر جامعه حاکم کرد که تاثیرلت خوبی بر جامعه نداشت دوری از خدا و دین خدا و استرس و تنش و صف دلار و هیجان کاذب و تاثیر بد روی جوانان مملکت و حتی تضعیف ایمان ( البته خود شخص هم اختیار دارد ولی این مسئله رو کسانی با ایمان زمین تاثیر میذاشته )
حالا دولتی است که ایراد هم دارد ولی نیاتش اون نیست تاثیرش کم کم بر روح و روان مردم ظاهر خواهد شد حتی خودبخود دوباره حجاب بعضی ها بر میگرده تاثیر و انرژی منفی خارجی و تبلیغات محو خواهد شد
بیشتر به خدا دین اعتقاد دارند گرچه اطرافش تندرو هم هست ولی کم کم محو میشن تلاش دولت اگه صادقانه باشد مردم خواهند دید اقای رئیسی دور و اطراف هنوز کسانی هستند کنار گذاشته شوند
مهمترین چیزی که باید برگرده حس زندگی است روحی و اقتصادی خوشحال شدن مردم است قبلا بایه دورهمی یا یه سفر کوتاه و یا خرید خوشحال میشدند
لازم نیست اتفاقات خارق العاده بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ماشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عسلویه گازوئیل ندارد کاش از دست آوردهای اقتصادی هم میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کدام مدیریت ؟کدام منابع ؟ با اینهمه منابع که کشورمان داره چرا با فقر و فلاکت و تورم زندگی می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اینکه رییس جمهور بگه نشونم که در اداره ای فساد باشد آیا ظالم و مفسد گوش می دهد, ببینید امیرالمومنین (ع) چکار میکرد با مفسد آن کار را انجام بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دولت خوابه
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناسی
۲۰:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آقای رییس جمهور شعار شما زیاد و عملگرایی در حد صفر است.شما واقعیت جامعه کارگری را نمیدانی ؟حقوق رسمی و پیمانکاری در شرکت نفت کلی با هم فاصله دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
والا کمر مردم ایران زیر بار گرونی و تورم شکسته شده شما دقیقا از کدوم پیروزی حرف میزنین؟! سواره خبر از دل پیاده نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی محرابی
۲۰:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سیاست جنابعالی در بحث استخدام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ناعادلانه و غیر واقعی است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
شعارهای قشنگ. حرفهای تو دل برو. ولی متاسفانه دیگه بقاء و معیشت به سختی داره تو این اوضاع ادامه پیدا میکنه. جناب آقای رئیس جمهور این ملت به چه زبانی بگویند که دیگر توان ادامه زندگی با این گرانیها را ندارند که خدایا ناکرده به آنها انگ و برچسب جورواجور زده نشود و اعتراض و گلایه و درد دلشان دشمنی و غیره تلقی نشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خجالت بکشید در کمتر از سه سال تورم چند برابر شده است و در طول یکسال بارها قیمت اجناس و کالا گرانتر شده است اما در چهار سال اول دولت قبل تورم ده درصد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
محل ساختمان های دانشگاه علوم و تحقیقات در ارتفاعات غیر مجاز تهران است و ساخت و ساز در آنجا ممنوع است نمونه بارز فساد در روز روشن است برای مبارزه با فساد نیاز به سعار نیست فقط باید چشم ها کمی را باز کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کدوم پیروزی؟
اکثر کارمند و کارگر زیر خط فقرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام آقای رئیس جمهور
بنده 2 سال در در قسمت سیویل و سازه واحد راه اندازی خط جدید پاک چوب شوش فعالیت داشتم .
خدا می داند چقدر بریز و بپاش و پولهای بادآورده در این کارخانه با مدیریت آقایان حمدانی که پشت سرآنها افراد گردن کلفتی چه سیاسی و اقتصادی مخصوصا بانک سپه از بیت المال مورد حمایت قرار گرفتند.
محض رضای خدا بیاید تحقیقات کنید.....
تو را بخدا این پیام رو برای واحدهای مربوطه بفرستید شاید نتیجه بگیرد و مطمن هستم با خواست الهی و تلاش مسئولین دلسوز دست ناپاک آنها رو خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
رسیدگی کنید رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دوباره میسازیمت وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
پیروز شمایید که با وعده دلار ۵ هزار تومنی تا همینجای کار دلار رو رسوندین به ۶۰ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ای جان ن ن ن ن ن ن ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
میگن کسی که خوابه میشه بیدارش کرد اما کسی که خودش رو بخواب زده هرگز،شده حکایت مسئولان ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
زمان مدرسه یکی بود میومد سر صف یدونه از این شعارهای روز میخوند میرفت. الان با اون قابلیت شما میتونی رئیس جمهور کشور بشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
من اینقدر دیدم رای خریدن با مبلغ یک و نیم ، پول ها از کجا میاد و اون طرف بعد رای اوردن از کجا درآمد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مزخرف نگو. محاله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ما فقط بلدیم حرف بزنیم
فیلمی ،سندی ،چیزی از این کار تهیه میکردی به مراجع ذیربط نشون میدادی . توجه نمی‌کردند اون موقع خدا برکت بده فضای مجازی .به راحتی پدر طرفو در میآوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مزخرف نگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دقیقا تو شهر ما هم همینطور امروزم تو خوزستان هر کی رفته بود. واسه نامه ک پول گیرش بیاد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
پس با این حرف ثابت میکنید که چقدر از اوضاع مملکت و کارکنان ادارات دولتی و مردم بی چاره خبر دارید ؟! مردم از فساد دستگاه و دولت می‌نالند شما می فرمایید اجازه نمیدهم ، لطفاً سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
منتظر بودن شما نزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جدی میفرمایین...
نفوذ نکردن...
پس...پس ما اینا رو از کجا درآوردیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
فساد سیستمی با حرف ازبین نمیرود
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۷:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آقای رئیسی طلا و ارز ها را دریابین، سال دیگه گرانی با این وضعیت بیداد خواهد کرد.
اقتصاد را کنترل کنین که وضعیت معیشتمون بهم نریزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
نظارت برقیمت ها وکاهش تورم ، وشفافیت درپرداخت حقوق وعدالت دراین زمینه .
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
قوه قضاییه از همجا بیشتر نفوذ کرده خودش عدلیه اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Italy
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آقا تو رو خدا ما رو بیشتر از این نخندون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این صحبت‌ها زمانی مردم ساده تر بودند باور می کردند اما تاریخ مصرف این حرف‌ها دیگه تمام شده
Canada
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جدی میفرمایید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خخخ عجب
Iran (Islamic Republic of)
دولت شریف ایران
۱۷:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم ساخت و ساز های غیر مجاز را تخریب کند و پروانه ساخت بیش از دو طبقه را ممنوع کند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ساعت خواب این قدر این سرطان فساد و رشوه در ادارات زیاد شده و رخنه کرده که دیگر هیچ دوا و درمانی ندارد مگر این که شخصی پیدا شود و از ریشه با قاطعیت ریشه آن را با طبر قطع کند و باید قاطع باشد آن شخص وبتواند آنان را رسوا ودست آنان را قطع واز کارهای اداری خلع کند که فعلا چنین شخصی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
من کارها و ارگان های دیگه که توشون کار میکردم رو رها کردم چون توش کلی فساد بود
اومدم معلم شدم که مثلا اگه پولش کمه ولی نونش حلال باشه ، اینجا هم میبینم پر فساده ، مدیر نمره رو دستکاری می‌کنه ، آدم رو تهدید میکنن که اگه نمره ندی دیگه سال دیگه باید بری تو روستا و ... ، حقوق رو وزارتخانه بالا می‌کشه و ...
فقط امام زمان بیاد ما رو نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عزیزدلم نفوذ کرده استتتتتتتتت...
Iran (Islamic Republic of)
دولت شریف ایران
۱۷:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم ساخت و ساز های غیر مجاز را تخریب کند و پروانه ساخت بیش از دو طبقه را ممنوع کند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تو هم مثل بقیه فقط حرف میزنی.انگار رئیس جمهور تو ایران زندگی نمیکنه.ما که مردم عادی هستیم از فساد ادارات خبر داریم.تو چطوری در جریان نیستی خدا عالمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آقای رییس‌جمهور میشه بفرمایید بنظر شما تو چه مجموعه دولتی ای فساد و رشوه وجود نداره که میخواید از ورودش جلوگیری کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چرا حق بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ بابت رتبه بندی را پرداخت نمی کنیدقانون بود ه حکم صادر شده بودجه تأمین شد ولی دریغ از اجرا
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۶:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این حرفت هم مثل شعارای موقع انتخاباتته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تپه ای را سالم نگذاشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بیش از دو سال گذشته رشوه و فساد در سیستم اداری به جای کاهش بیشتر شده و دیگه فکر نکنم مدیر سالمی توی سیستم اداری باقی مونده باشده و به هر جایی هم که شکایت کریم فقط اومدن و سهم خودشون رو برداشتن و بردن مثل شرکت مدیریت منابع آب ایران که دیگه پر از فساد شده از مناقصات و لابی گری برای شرکت های خاص و استخدام فامیلی و بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۶:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
می فرمایید نفوذ که چه عرض کنم بلکه فراگیر شده است .
اگر چشمهاتون بخوبی بشویید و گوشهایتان راتیز نمایید ، آنموقع خواهید فهمید چه خبر است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
صنعت ساختمان پیش ساخته چه شد . به حجم اندک تولیدات نظامی پهپاد و موشک دل خوش نکنید ، مسکن با کیفیت پیش ساخته از وظایف ارتش و سپاه هم می تواند باشد تا جوانان را به سازندگی هدایت کنند. اگر دولت و هلدینگ های خصوصی نمی تواند هر چه زودتر نیروهای مسلح ورود کنند به صنعت ساختمان پیش ساخته با کیفیت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تیتر جالبی بود!!!کمی نگاه کنید می بینید که فساد گذشته درحال از بین رفتن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بورسی که قرار بود یک هفته ای درست کنید ، بعد از ۳۵ ماه هنوز درست نشده . هر روز قرمز و منفی . فساد ، رانت، دستکاری و دزدی تو بورس بیداد میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
شما اگه سالم‌ پیدا کردی دس خوش داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
فساد ، رانت، دزدی و دستکاری تو بورس بیداد میکنه. اون رانتی که
تو اردیبهشت ماه سال جاری اتفاق افتاد و قرار شد یک ماهه اسامی رانت خواران اعلام‌ شود ، هنوز بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه اعلام‌ نشده !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محب اهل البیت ع
۱۵:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چقدر با الفاظ بازی میکنی و شعار میدی
فقط لب و دهنی آقای رئیس جمهور
میخوای فقط من دهها ارگان بهت معرفی کنم و بیای با هم بریم که رانت داره از دربش میزنه بیرون
پس لطفا خاموش
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
در ادارات فساد بیداد مکنه چی مگی همه شون رشوه بگیر و دزد. برو تو شهرداری و مسکن و اموراراضی ها ببین چه خبره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تو شهرداری و دارایی ، رشوه و فساد بیداد میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
دولت شریف ایران
۱۷:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم ساخت و ساز های غیر مجاز را تخریب کند و پروانه ساخت بیش از دو طبقه را ممنوع کند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
نیازی به اجازه تو نداره، جای سالم نشون بده و جایزه بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آقای ریسی گرامی، به جای حرکت در مسیر اقتصادی دولت های قبل، وقت کم باقی مانده را از دست ندهید، منابع ملی رو از دست خصولتی ها و انحصار طلبان به نفع مردم آزاد کنید و قیمت دلار و خودرو را پایین بیاورید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این طوری که نور چشمی ها ضرر می کنن نباید به نور چشمی ها ضرری برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بورس هر کشوری موتور محرکه ی اقتصاد اون کشور محسوب میشه ، اگه اقتصاد کشور به این روز و حال افتاده ، نشان دهنده ی آن هست که بورس آن نابود شده و خاندوزی ،فرزین ،عشقی و .... بورس کشور را نابود کردند. کسی هم این ۳ نفر را مؤاخذه نکرده و نخواهند کرد .
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۴:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : سالهاست رشوه گیری ومفاید مختلف باندبازی مافیابازی وارد سیستم اداری شده خبر ندارید فقط باید برباندهاشون رو شناسایی و طبق مقررات انضباطی اداری باهاشون برخورد قانونی شود و از سمتهایشان و پست‌هایشان به زیر کشیده شوند تنزل یابند و جریمه و یا اخراج شوند تا درس عبرتی شود برای سایرین . التماس دعا و صلوات . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کدوم مبارزه اگه خود ادارات شناسایی کنن فقط مسئولیت فاسد رو عوض می کنن و مکان ادارای شو جابه جا می کنن و اگر ادارات مبارزه با فساد شناسایی کنن فوقش یک سال انفصال از خدمت هست و بعدا برمیگردن و دوباره روز از نو روزی از نو. اصلا هیچ اراده ای برای مبارزه به رانت و فساد ادارای وجود ندارده الان برین ادارات همشون تبدیل شدن به ادارات خانوادگی و موروثی. یعنی این آقایون از این جور جریانات خبر ندارن چرا دارن ولی نمی خوان فساد ریشه کن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با این وضعیت تورم و معیشت متاسفانه رشوه در بین مهمترین مشاغل از پلیس راه تا ادارات مختلف عادی شده زیر میزی که از قبل در بین پزشکان رایج بود الان بدتر شده و بر اساس نوع جراحی هم متغیره در استان ما که جراح چشم برای آب مروارید ۳ میلیون گرفت شماره کارت خودشو هم داد در حالیکه بیمه مکمل و پایه داشتیم و بیمارستان خم طرف قرارداد بود وقتی مخالفت کردیم گفتن برو پیش پزشک دیگری در شهرداری ها هم تراکم و .. فقط با شیرینی و ... میسر است پس این شعار رئیس جمهور دقیقا یعنی کدام رشوه و فساد وقتی خیلی عاری و رایج شده
وقتی وضعیت اقتصادی اینقدر بد شده دیگه رشوه گرفتن برای گذران زندگی عادی میشه اگه واقعا هدف مبارزه با فساد اول باید با گرانی مبارزه کرد نه فقط فشار معیشت روی دوش مردم بینوا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عذرخواهی آقای رئیسی یک سری به دادگاه اوقاف نیشابور بزن ببین چطورمیخوان حق ماروبخورن بانفوذ وپارتی