فدراسیون تکواندو حاج‌موسایی را از لیست المپیک خط زد

دبیر هیات تکواندو البرز با بیان اینکه مهدی حاجی موسایی امکان حضور در المپیک را داشت گفت: با توجه به سیاست‌های فدراسیون و نظر کمیته فنی مبنی بر اعزام بازیکن سنگین وزن به این رویداد، متاسفانه این بازیکن علی رغم همه شایستگی‌هایش نتوانست به این رقابت‌ها اعزام گردد.

فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو البرز اظهار کرد: برای خلق اتفاقات خوب و رسیدن به نتایج دلخواه و مطلوب در این حوزه باید همه امور با خرد جمعی انجام شود، کما اینکه این اتفاق در هیات استان رخ داده است و کلیه تصمیمات مهم و انتصابات ما با مجموع نظرات پیشکسوتان، کمیته فنی و صاحب نظران این رشته رقم خورده است.

اصلانی گفت: از بدو ورودمان به هیات استان مهمترین دغدغه بنده و همکارانم برطرف نمودن کمبود‌های سخت افزاری بود تا بدون نگرانی در خصوص این دست مسائل به دیگر موارد فنی و مهم بپردازیم. از این رو پس از احیای خانه تکواندو با امکانات مطلوب درصدد برنامه ریزی و اجرایی نمودن برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برآمدیم. خوشبختانه آمار و ارقام در خصوص عملکرد استان گویای تلاش همه ارکان از مسئولین هیات تا قهرمانان، مربیان، داوران و خانواده پرافتخار تکواندو البرز است.

دبیر هیات تکواندو افزود: در پی راه‌اندازی پایگاه قهرمانی و استعدادیابی و تمرینات مستمر تکواندوکاران در پایگاه به نتایج خوبی دست یافتیم که ماحصل آن کسب دو عنوان قهرمانی و سومی در رقابت‌های قهرمانی کشور بود و ۷۴ مدال در مجموع اعزام تیم‌های استان به رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان، نوجوانان و هان مادانگ کسب کردیم.

وی در پاسخ به امید کسب سهیمه المپیک از سوی نمایندگان استان البرز گفت: در خصوص نحوه کسب سهمیه و رنکینگ بیشتر راه طی شده بود و برای اینکه بتوانیم سهمیه ارزشمند المپیک را داشته باشیم مستلزم صرف زمان بیشتری است، اما این قول را می‌دهم در دور بعدی المپیک تکواندو البرز در این مهم سهیم باشد. ضمن اینکه مهدی حاجی موسایی نیز امکان حضور در المپیک را داشت، اما با توجه به سیاست‌های فدراسیون و نظر کمیته فنی مبنی بر اعزام بازیکن در سنگین وزن به این رویداد متاسفانه این بازیکن علی رغم همه شایستگی‌هایش نتوانست به این رقابت‌ها اعزام گردد.

دبیر هیات تکواندو استان با اشاره به برگزاری ۱۱ لیگ در سه بخش کیوروگی، هان مادانگ و پومسه در دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر گفت: در کلیه رده‌های سنی و کمربندی لیگ‌های پویایی برگزار شد قطعاً البرز به عنوان قطب تکواندو کشور حرف‌های بسیاری در همه رده‌های سنی در عرصه‌های ملی و بین المللی خواهد داشت، حضور ۳۰ اردونشین طی سال جاری جهت اعزام به رقابت‌های بین المللی و هدایت تیم‌های ملی توسط ۷ مربی استان گواه بر این مهم است.

اصلانی افزود:۶۷ مدال در رویداد‌های جهانی، آسیایی و تورنمنت‌های بین‌المللی در دو بخش آقایان و بانوان رهاورد قهرمانان البرزی در سال جاری بوده است که ثبت این آمار و ارقام باعث گردیده هیات تکواندو به عنوان هیاتی افتخارآفرین و مدعی در بین هیات‌های استانی و کشوری شناخته شده است و همواره بر روی قدرت تکواندو البرز حساب ویژه‌ای باز شود.

منبع : ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار