میک والاس:

شرکت‌های بزرگ غربی در حال خرید زمین در اوکراین «به قیمت چند پنی» هستند

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا گفت که شرکت‌های بزرگ غربی به طور فعال در حال خرید زمین در اوکراین «به قیمت چند پنی» هستند.

میک والاس، نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در شبکه اجتماعی X گفت: «اوکراین ویران شده است. شرکت‌هایی از ایالات متحده و اروپا در حال خرید زمین در بخش غربی اوکراین در ازای چند سکه پنی (ارزانترین قیمت) هستند. این دیوانه کننده است.»

او خاطرنشان کرد، به جای تلاش برای حل و فصل مسالمت آمیز، متحدان رژیم کی یف تنها به درگیری بیشتر دامن می‌زنند , زمین‌های اوکراین را تصاحب می‌کنند. والاس معتقد است که غرب از اوکراین حمایت نمی‌کند، بلکه منحصراً اهداف خودخواهانه خود را دنبال می‌کند.

این مقام در پایان گفت: «ما هیچ کاری برای ایجاد صلح انجام نداده‌ایم و منابع مالی از پولشویی را به اوکراین پمپاژ کرده‌ایم تا مجموعه نظامی-صنعتی را غنی کرده و ایالات متحده را بدون توجه به اروپایی‌ها خوشحال کند».

پیش از این، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که عملیات نظامی ویژه روسیه با هدف "جابجا کردن دولت کی یف" که "ایدئولوژی نئونازیسم" دارد، و خلع سلاح کامل نیرو‌های مسلح اوکراین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
خاک بر سر نیمیلیتریهای سرسپرده و بیسواد، عاقبت اعتماد به یه سلبریتی...
Iran (Islamic Republic of)
نوریه صدخروی
۱۳:۱۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
امریکای جنایتکار یوگسلاوی رو چند تکه کرد جنگ ویتنام وجنگهای کره ولیبی یمن وسوریه ولبنان وغزه وافغانستان کلا خاور میانه وقاره افریقا وشرق اسیا رو به بدبختی انداخت کشورهای کوچک برای چپاول ایجاد کرد جنگ اکراین رو به راه انداخت درهمه جا پایگاه داره این یعنی چه امریکای هیولاست خوی اهریمن صفتی داره چقدر از مردمان دنیا رو به همراه دول اروپایی متحد وفاشیستش ویران وکشتار وآواره کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بیچاره زلنسکی..

به ربسمان پوسیده کدخدا کشورش رو به باد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا حقه ی بدی زدبه اوکراین جنگو راه انداخت و حالاهم داره میچاپه ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
درست مثل کاری که اسراییل در فلسطین وبعضی کشورها انجام داده وفلسطین را اشغال کرده
آخرین اخبار