«نو آوینی»های خراسان جنوبی پای کار جهاد تبیین و روایت پیشرفت

مسئول قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اجرای طرح «نو آوینی»‌های خراسان جنوبی در راستای جهاد تبیین و روایت پیشرفت خبرداد.

حجت‌الاسلام هادیان مهر مسؤل قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت : قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی سال ۱۴۰۰ با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین شکل گرفت.

 او در ادامه به اجرای طرح نو آوین که در شهرستان طبس در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد پرداخت و گفت: رویداد نو آوین (نوآوینی‌ها یا همان آوینی‌های جدید) در واقع بحث رسانه قرارگاه نوجوانه است.

هادیان مهر اظهار کرد: ۱۸ گروه در این طرح شرکت کردند و در پایان این رویداد ۳ روزه ۵ گروه انتخاب و تجلیل شدند.

مسؤل قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه قرارگاه نوجوانه از یکسال پیش در سازمان تبلیغات استان شکل گرفته، عنوان کرد: در مسابقه این طرح در بخش روایت پیشرفت که در اسفندماه برگزار شد، خراسان جنوبی در بین ۱۳ استان کشور برترین استان معرفی شده است.

او  با اشاره به اینکه ۸۵ نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند، ادامه داد: طرح نوجوانه را در سازمان تبلیغات با جدیت دنبال می‌کنیم.

حجت الاسلام قناعت معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در ادامه با بیان اینکه در حوزه دختران هم برنامه‌های خوبی امسال برگزار شده، گفت: رویداد شیرین بیان ویژه دختران ۱۵ تا ۱۸ سال با موضوع فن بیان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

او  افزود: اجرای این طرح در سال آینده برای سراسر استان پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.