۲۰ فروشگاه خاش وسایل کالابرگی عرضه می‌کنند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: حدود ۲۰ فروشگاه در کنار واحدهای افق کوروش و دیلی مارکت‌ها، کار عرضه وسایل کالابرگی را در این شهرستان برعهده دارند.

هوشنگ ریگی  اظهار کرد: سهمیه هر فرد از دهک های پایین جامعه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بوده که سرپرست خانوار با کارت بانکی یارانه‌ای خود با مراجعه به فروشگاه‌های موردنظر می تواند، کالایشان را دریافت کند.

وی افزود: طرح فجرانه از ۱۷ بهمن امسال شروع شده و به مدت سه ماه در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه تداوم دارد و طرح جدید آن از ۱۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ به مردم خدمات لازم ارایه می‌شود.

این مسوول ادامه داد: در راستای اجرای این طرح هیچ فروشگاهی حق دریافت مبلغ و یا عرضه کالای اضافی مبنی بر سهمیه فرد و یا اعضای خانوار را ندارد و در صورت دریافت گزارش با متصدی واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: متصدیان فروشگاه‌ها حق ندارند به بهانه قطع سیستم و یا خرابی کارتخوان مردم را سرگردان کنند، بنابراین از شهروندان انتظار داریم در صورت وجود تخلف صنفی موارد را با شماره ۱۲۴ نظارت اداره صمت گزارش کنند و نیز در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا فرمانداری خاش آمادگی لازم برای پاسخگویی به شکایت مردمی وجود دارد.

ریگی گفت: هیچ فروشگاهی حق عرضه وسایل به غیر از اقلام کالابرگی را ندارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار