عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری در استان اردبیل آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها در شهر‌های استان خبر داد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری بیان کرد: پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها در شهر‌های استان اردبیل با همکاری شهرداری‌ها و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد فاز اجرایی شد.

او افزود: طی ماه‌های گذشته هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های مربوط صورت گرفت و با همکاری شهرداران و شورا‌های شهر، در قانون بودجه ۱۴۰۲ این بستر از طریق شرکت‌های واجد شرایط آماده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در سطح استان اردبیل، ۱۲ شهرستان برنامه‌های اجرایی خود را تحویل دادند و شهرستان نیر به‌عنوان پایلوت فاز بهره‌برداری آن امروز در مدرسه سمیه و خانه شهید شمشیری افتتاح می‌شود و تفاهم‌نامه شهر اردبیل نیز بین شهرداری و شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌عنوان شرکت مجری مبادله شد.

میرجعفریان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و محدودیت فصل کاری و همچنین گردشگرپذیر بودن اردبیل، انتظار می‌رود پروژه هرچه سریع‌تر و با کمترین مشکل در معابر انجام و بهترین کیفیت خدمات با قیمت مناسب برای مردم فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.