۴۷ واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید گرفتند

مدیرکل صمت استان بابیان اینکه از ابتدای مهر ۴۷ واحد صنعتی و تولیدی تسهیلات رونق تولید گرفتند، گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به بنگاه‌های اقتصادی است.

احمدی در هفتاد و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای مهرماه  تاکنون ۴۷ واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند، گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به بنگاه‌های اقتصادی با تأمین نقدینگی آنها است.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه هیچ واحد راکد و تعطیل با همراهی این ستاد مسکوت نمانده و به حیات خود ادامه داده است، افزود: این واحدها ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک‌های عامل استان دریافت کردند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه این تسهیلات می‌کوشد تا پروژه‌های اولویت دار راه اندازی و به مدار تولید برسند، ابراز داشت: خوشبختانه همکاری بانک‌های عامل استان نیز در پرداخت تسهیلات مطلوب بوده است.

احمدی ضمن بیان اینکه طی یازده ماه امسال  مشکلات ۲۴۶ واحد تولیدی و صنعتی استان بررسی و ۴۳۳ مصوبه در این راستا تصویب شدند، تصریح کرد: واحدهای مشکل دار می‌توانند در خواست خود را ثبت و در صورت تصویب به بانک معرفی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آخه این عکسه گذاشتید این همه عکس سیستم رباتیک و اتوماسیون تو صنعت استان هست