آغاز رزمایش طرح ترافیکی نوروز در خراسان جنوبی

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی گفت: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور نیرو‌های پلیس، راهداری و حمل و نقل، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس برای سلامت و امنیت مسافران در استان آغاز شد.

 سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی گفت: فرماندهی انتظامی و پلیس در راه‌ها و معابر درون شهری با آمادگی کامل و با استفاده از امکانات و با تمام توان به صورت محسوس و غیر محسوس در کنار سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان در محور‌ها حضور خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و پلیس خراسان جنوبی با تمام توان و امکانات در کنار بقیه دستگاه‌ها درمحور‌های مواصلاتی و فرعی به جهت تأمین امنیت مسافران و حفظ و آرامش شهروندان حضور خواهند داشت. 

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه برابر آمار‌ها فقط ۵ درصد از رانندگان مرتکب تخلف شده و ۹۵ درصد دیگر مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند؛ یادآور شد: چنانچه اگر شهروندان ۱۰ کیلومتر از سرعت وسیله نقیله خود را در جاده‌ها بکاهند شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی خواهیم بود. با توجه به اینکه بیشتر تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد از رانندگان درخواست می‌کنیم با آرامش هر چه بیشتر و با برنامه‌ریزی مناسب سفر خود را انجام دهند تا ان‌شاءالله شاهد حوادث ناگوار در سطح جاده‌ها نباشیم. 

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی  با بیان اینکه تمام اکیپ‌های پلیس و همچنین دوربین‌ها در سطح جاده‌ها و درون شهر‌ها تخلفات رانندگان را رصد خواهند کرد گفت: پلیس با رانندگان متخلف به ویژه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند و همچنین جان و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برابر قانون برخورد خواهد کرد و وسیله نقیله آن‌ها ۷۲ ساعت در پارکینگ متوقف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار