سفر رئیسی به گیلان در اوایل سال آینده

معاون رئیس جمهور از سفر رئیسی به گیلان در اوایل سال آینده خبر داد.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه ۲۱ اسفند ماه) در آیین بهره برداری از پروژه باقیمانده آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل - رودبار گفت: حامل سلام و پیام رئیس جمهور به مردم گیلان هستم که به علت تداخل برنامه‌ها نتوانست به این مراسم برسد.

او از سفر رئیس جمهور به گیلان در اوایل سال آتی خبر داد و افزود: اهمیت پروژه آزادراه رشت - قزوین و تکمیل و بهره برداری این پروژه برای نوروز ۱۴۰۳ از تأکیدات دولت سیزدهم بود که به سرانجام رسید.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اهتمام دولت در اتمام پروژه‌های نیمه تمام تصریح کرد: دولت سیزدهم یک پروژه نیمه تمام دیگر را تکمیل و افتتاح کرده است.

منصوری با اشاره به اهمیت پروژه باقیمانده آزادراه رشت - قزوین گفت: پروژه باقیمانده آزادراه از نظر اجتماعی و اقتصادی برای گیلان و کشور از اهمیت برخوردار است.

او به بیان اینکه افتتاح پروژه آزادراه منجیل- رودبار یکی از پروژه‌های ملی و مهم دولت است افزود: مسافران همواره برای سفر به گیلان به ویژه در پیک مسافرت‌های نوروزی با معضل ترافیک مواجه بودند که با افتتاح این پروژه بار ترافیکی در ورودی گیلان کاهش خواهد یافت.

طبق اعلام روابط عمومی استانداری گیلان؛ آزادراه منجیل - رودبار (۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین - رشت) سومین وعده دولت در مسیر‌های آزادراهی است، پروژه‌ای که یک گره بزرگ ترافیکی در مسیر بزرگراه تهران _ رشت را مرتفع کرد. این پروژه به لحاظ فنی، ابنیه و مهندسی جزء پروژه‌های سخت آزادراهی کشور محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.