امسال افزایش قیمتی در خصوص امداد جاده‌ای نداریم

مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: در نوروز امسال افزایش قیمتی در خصوص امداد جاده‌ای نداریم و قیمت‌ها طبق مصوبه گذشته خواهد بود.

کوروش پارسا معین مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: عملیات امسال امداد تخصصی انجام خواهد شد و همچنین افزایش ناوگان امداد خودرویی هم در دستور کار قرار گرفت به طوری که امداد تخصصی برای خودروهای هیبریدی هم انجام می‌شود.

او گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه ارائه دهندگان خدمات امدادی، فعال سازی عاملین تعمیراتی در حوزه ارائه خدمات گارانتی بدنه، توسعه خدمات خودرو در محل در سراسر کشور، ارتقاء ناوگان VIP و امداد پلاس و افزایش واحد‌های امدادی از جمله مهمترین برنامه‌های آتی امدادخودرو سایپا به شمار می‌رود تا بر اساس آن بتوانیم سهم بسزایی در افزایش رضایت مشتریان گروه سایپا داشته باشیم.

او گفت: ما امسال افزایش قیمتی در خصوص امداد خودرویی نداشتیم و طبق مصوبه‌ای در طول سال اخذ و محاسبه می‌شود.

پارسا بیان کرد: ما در طول این ایام به تمامی خودرو‌های کشور در زمینه حمل، سرویس ارائه خواهیم کرد، درخصوص خودرو‌های هیبریدی باتوجه به اینکه تازه وارد بازار شده‌اند همکاران تخصص‌های لازم در این زمینه را دیده‌اند.

پارسا با اشاره به حضور فعال ۵۴۷ ناوگان امدادی در قالب پایگاه‌های روزانه، شبانه و سیار در طرح امداد نوروزی گروه سایپا، گفت: ارائه خدمات امدادی و همچنین ارائه خدمات خودرو در محل شامل انجام سرویس‌های ادواری، نصب آپشن، انجام خدمات تعمیرگاهی سبک و ... از جمله اقدامات قابل ارائه به مشتریان در این طرح ویژه خواهد بود.

او تصریح کرد: مدت زمان رسیدن امداد خودرو‌ها در شهرستان و ایام تعطیل متفاوت خواهد بود. تمام پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدماتی جامع و کامل انجام شده و با وجود تامین مناسب قطعات، در مواقع ضروری نیز قطعات یدکی مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

او با اشاره به اینکه چالش اصلی امدادگران در سراسر کشور وجود «امداد‌های متفرقه» است، گفت: متاسفانه در این میان تعمیرکاران و امدادگران غیر مجاز هم هستند که هموطنان باید برای اطلاع از این موضوع حتما با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها: امداد خودرو ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار