لرستان، اردیبهشت ماه میزبان اجلاس سراسری نماز دانش آموزی کشور است

استاندار لرستان گفت: اجلاس سراسری نماز دانش آموزی کشور تعمیق ارزش های دینی و معرفی ظرفیت های مختلف اردیبهشت ماه سال آینده در لرستان برگزار می‌شود.

فرهاد زیویار در دیدار با معاون ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: نماز ظرفیتی است که با عدد و رقم نمی‌توانیم در مورد آن بحث کرد و این ظرفیت عظیم حس و حال انسانها را در مناسبات تغییر و در مسیر تعالی قرار می دهد.

وی با استقبال از برگزاری اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در استان لرستان در اردیبهشت ماه سال آینده گفت: اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش آموزان و مورد استفاده و تعالی نسل‌های آینده قرار بگیرد و قطعاً در این زمینه اثرگذار است.

استاندار لرستان افزود: شروع کارهای خوب همواره با نمازی بوده که توسط پدر و مادر به فرزندان آموزش داده شده و ما در مقابل این ظرفیت اساسی و فریضه واجب الهی باید به بهترین شکل‌ ممکن برنامه داشته باشیم.

زیویار با اشاره به اهمیت نماز گفت: تمام کارهایی که ما انجام می‌دهیم در مقابل عظمت اقامه نماز بسیار ناچیز است و اگر در ظرفیت‌های اساسی مثل نماز و تعلیم و تربیت اقداماتی انجام شود به خاطر اثر گذاری روی نسل‌های آینده حائز اهمیت است و معامله با خداوند حساب و کتاب ندارد.

وی گفت: منتظر برنامه اجلاس هستیم و هر زمانی تقویم آن توسط ستاد اقامه نماز استان و آموزش پرورش لرستان نهایی شد ضمن استفاده از تجربیات سایر استان‌ها تلاش خواهیم کرد تا این برنامه به بهترین شکل ممکن در لرستان اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.