تصویب هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری فرخ‌شهر

هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری فرخ‌شهر چهارمحال و بختیاری مصوب شده است.

سبحان نظری شهردار فرخ‌شهر گفت: بودجه سال آینده این شهرداری هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال مصوب شده است که از این مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی هزینه می‌شود.

وی، بودجه شهرداری فرخ‌شهر در امسال را هزار و ۵۰ میلیارد ریال دانست و افزود: این بودجه با متمم به هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال افزایش یافت و تاکنون ۹۱ درصد آن محقق شده است که تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

نظری اضافه کرد: قرار بود ۳۵۰ میلیارد ریال از بودجه امسال شهرداری فرخ‌شهر از محل فروش زمین تحقق یابد که تنها ۱۴۰ میلیارد ریال زمین فروخته شد.

وی ادامه داد: حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری فرخ‌شهر به توسعه زیرساخت‌های توسعه شهری کمک می‌کند.

نظری اظهار کرد: رسانه‌های گروهی در اطلاع‌رسانی اقدامات به مردم و شهروندان نقش اثرگذار دارند و در این راستا مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری فرخ‌شهر از گزارش‌های انتقادی رسانه‌های گروهی استقبال می‌کند.


بیشتر بخوانید


شهردار فرخ‌شهر گفت: از پنجم آذرماه امسال تاکنون برنامه‌محوری در دستور کار برنامه‌های توسعه شهری قرار گرفت و این راستا ۳۰ میلیارد ریال قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری بسته و سه هزار متر جدول‌گذاری اجرا شد.

وی افزود: در ۱۰۰ روز اخیر قرارداد ۲۳ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی معبر‌های شهری فرخ‌شهر بسته شده است که تا عید فطر به‌طور ۱۰۰ درصد عملیاتی می‌شود.
نظری تاکید کرد: ورودی فرخ‌شهر از سمت اصفهان در زمینی به وسعت ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال اجرا است که تا عید فطر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: اجرای نماد‌های (المان‌ها) موضوعی برای ارتقای سیما و منظر شهری و ارتقای روحیه شادابی مردم در دستور کار شهرداری فرخ‌شهر قرار دارد و نخستین طرح آن با عنوان «دیوار یار مهربان» با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار انجام شد.

شهردار فرخ‌شهر اظهار کرد: در ۱۰۰ روز اخیر تکمیل و افتتاح زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی، تعیین‌تکلیف و تخصیص ۱۰ درصد سهم شهرداری از زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن به وسعت هفت هزار متر مربع، کاشت ۳۰ هزار گل فصلی، بلوک‌فرش ۹ هزار متر مربع معبر، ترمیم ترانشه‌ها و لکه‌گیری‌ها، خرید دیوار‌های پیش‌ساخته پارک بانوان و خرید دیوار پیش‌ساخته پارکینگ ماشین‌آلات سنگین فرخ‌شهر انجام شده است.

نظری ادامه داد: از ابتدای سال آینده تمامی صدور پروانه‌ها و روغن‌های شهرسازی از طریق نرم‌افزار انجام می‌شود و سرمایه‌گذاری و افزایش مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: امسال یک دستگاه خودرو شش تن به‌ارزش ۲۰ میلیارد ریال به شهرداری فرخ‌شهر اختصاص یافت که این خودرو تنها با پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه دریافت شد.

نظری گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر‌های چهارمحال و بختیاری از تاکید‌های استاندار بود که ورودی فرخ‌شهر به‌عنوان ورودی استان در اولویت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: انبار‌های ورودی فرخ‌شهر به‌عنوان طرح‌های رفاهی و گردشگری در طرح جامع پیش‌بینی شده است که در صورت توافق با دستگاه‌های اجرایی مرتبط عملیاتی می‌شود.

نظری، طرح پیست اسکیت فرخ‌شهر را جزو استانداردترین پیست‌های اسکیت کشور دانست و ادامه داد: هم‌اکنون ۶۰ هکتار فضای سبز برای ۴۰ هزار نفر جمعیت فرخ‌شهر موجود است که کافی نیست و باید افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار