برپایی ۲۰ ایستگاه و ۱۰ بازارچه توزیع میوه در شهر همدان

فرماندار همدان از تأمین کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان و روز‌های پایانی سال خبر داد. 

مسلم مخفی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و سال جدید، گفت: دستگاه‌های متولی از ماه‌های گذشته در زمینه تأمین اقلام ضروری و مصرفی مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند. 

او با اشاره به برپایی ۲۰ ایستگاه و ۱۰ بازارچه توزیع میوه در شهر همدان، گفت: در این مراکز سیب، پرتقال، خرما و برخی اقلام دیگر به قیمت مناسب و کیفیت خوب توزیع می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه روزانه در شهر همدان بیش از ۲۵۰ تن مرغ کشتار می‌شود در حالیکه نیاز همدان ۱۲۰ تن است، گفت: جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده و مشکلی در تأمین گوشت مرغ وجود ندارد.

مخفی از برنامه‌ریزی و نظارت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های مشترک برای نظارت بر بازار خبر داد و گفت: مأموران تعزیرات حکومتی در سطح شهر همدان حضور دارند تا مردم بتوانند به راحتی شکایت و نقطه‌نظرات خود را اعلام کنند.

او از جهادکشاورزی و اتحادیه گوشت گوسفندی خواست تا پیگیری بیشتری برای توزیع گوشت قرمز منجمد و گرم با قیمت دولتی در همدان داشته باشند و گفت: اکثر کسبه و اصناف نسبت به رعایت قوانین کوشا هستند، اما در زمینه متخلفان در بازار برخورد جدی و بدون اغماض انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.