بسته‌های حمایتی به خانواده‌های دارای سه قلو در خراسان رضوی اهدا شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲، به خانواده های دارای فرزند سه قلو در این استان ۲ هزار و ۴۴۴ بسته لبخند مادرانه اهدا شد.

فرج الله شوشتری رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان رضوی با اشاره به حمایت از فرزندآوری و جوانی در جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد گفت: همچنین بین خانواده‌های دارای فرزند سوم و چهارم نیز ۱۰۲ بسته لبخند مادرانه اهدا شد.

او افزود: این بسته‌ها دارای ۴۰ قلم کالا به ارزش ۸۰ میلیون ریال است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان رضوی ادامه داد: در این بازه زمانی تاکنون از ۵۲ خانواده دارای فرزند چهارم با اهدای مبلغ ۱۰ میلیون ریال به هر خانواده قدردانی و همچنین یک کارت هدیه ۱۰ میلون ریالی نیز به خانواده‌های دارای فرزند چهارم اهدا شده است و در مجموع تاکنون یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال اهدا شده است.

شوشتری بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات این بنیاد، توزیع پوشک کودکان بین افراد نیازمند با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد و حوزه‌های علمیه است که تاکنون ۲۷ هزار و ۶۰۰ بسته پوشک توزیع شده است.

او همچنین با اشاره به این که برای هر زوج نابارور رقمی افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است تصریح کرد: بر همین اساس ۳۰۰ زوج نابارور در سال ۱۴۰۲ به مراکز درمانی معرفی شده اند.

برچسب ها: زوجین ، طرح حمایتی ، نوزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار