همکاری ۴۶۰ هزار همیار پلیس با پلیس راهور مازندران در ایام نوروز

۴۶۰ هزار همیار پلیس و ۴۰ هزار فرهنگ یار ترافیک در ایام نوروز ۱۴۰۳ با پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران همکاری خواهند کرد.

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک که در ستاد انتظامی استان برگزار شد با اشاره به نقش همیاران پلیس در کاهش سوانح و تخلفات افزود: حدود ۴۶۰ هزار همیار پلیس در استان مازندران، همراه و همکار ماموران پلیس راهور در ایام نوروز ۱۴۰۳ در کنار خانواده‌های شهروندان مازندرانی خواهند بود.

او افزود: ۴۰ هزار فرهنگ یار ترافیک نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ برای کاهش تصادفات و پیشگیری از تخلفات رانندگی با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری خواهند کرد.

سرهنگ بیگلری در ادامه با تاکید بر رعایت موارد ایمنی توسط خانواده‌ها به نقش مهم حضور همیاران پلیس در خودرو‌های مسافران اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مهم فرزندان و تاثیرگذاری آنان در خانواده‌ها، حضور این افراد کمک شایانی به کاهش تخلفات در مسافرت‌های نوروزی خواهد کرد.

او در پایان ضمن قدردانی از ۴ هزار و ۴۰۰ مدرسه استان مازندران که در جهت آموزش همیاران پلیس با سفید پوشان راهور استان همراهی کردند از مسافران خواست: ضمن رعایت قوانین و عدم انجام تخلفات، ضامن سلامتی خود، خانواده و فرزندانشان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.