۶۴ گشت راهداری سیستان و بلوچستان در طرح نوروزی فعال هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:۶۴ گشت راهداری استان با ۲۰۹ راهدار در طرح نوروزی در سطح جاده‌های ارتباطی استان مستقر و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

ایوب کرد گفت:  با توجه به همزمانی ماه رمضان و ایام نوروز، شاهد تغییر الگوی سفر از روز به شب هستیم که همه همکاران راهداری در کنار پلیس راه با رصد مسیر‌ها مشغول خدمت رسانی خواهند بود و تمهیدات لازم را برای روز‌های اوج سفر اندیشیده‌ایم.

وی بیان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل مسیر‌های ارتباطی استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح نوروزی در استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و در این ایام ۱۵ راهدارخانه، آمادگی کامل جهت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را دارند.
وی با اشاره به اینکه این اداره‌کل از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد تا خدمت‌رسانی کاملی را در ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی، در ایام طرح داشته باشد یادآورشد: امید است رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی از بروز تصادفات جاده‌ای پیشگیری و سفری امن و خاطره انگیز برای خود و خانواده فراهم کنند.
کرد خاطرنشان کرد:مسافران سیستان و بلوچستان می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی و ترافیک مسیر با سامانه گویای ۱۴۱ در تماس باشند و یا از طریق سایت www.۱۴۱.ir از وضعیت مسیر با خبر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار