نهضت ملی مسکن از راهبرد‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل قرارگاه نهضت ملی مسکن در استان ضرورت دارد.

غلامعلی حیدری در شورای مسکن چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از راهبرد‌ها و اولیت‌های دولت سیزدهم است گفت: پیگیری نهضت ملی مسکن به صورت قرارگاهی و جهادی در استان ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: رفع مشکلات و گره‌گشایی از تنگنا‌های موجود بر سر راه نهضت ملی مسکن از جمله ضرورت‌هایی است که باید از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بهترین و موثرترین راهکار برای پیشرفت نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری ایجاد کارگروه‌های ساخت است.

حیدری در خصوص ضرورت نوسازی بافت فرسوده گفت: بافت فرسوده با توجه به دارا بودن بسیاری از زیرساخت‌ها به عنوان یک فرصت طلایی به شمار می‌رود که باید مورد حمایت لازم قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی برضرورت تامین زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق و گاز در نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تامین و آماده سازی زمین و برخی زیرساخت‌ها از جمله مهمترین مشکلات نهضت ملی مسکن در این استان است که تلاش می‌شود با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی این موانع برطرف شود.

وی افزود: بافت فرسوده فرصتی مهم برای استان به شمار می‌رود که باید از این فرصت به صورت بهینه استفاده شود.

باقری اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم در بخش بافت فرسوده اطلاع رسانی نامناسب است که انتظار می‌رود با توجه به مشوق‌ها و سیاست‌های حمایتی تعریف شده برای نوسازی و بازسازی؛ این کار از سوی فرمانداران و شهرداران به خوبی انجام شود.

وی همچنین بر ضرورت سرعت بخشی در روند پرداخت تسهیلات بانکی به نهضت ملی مسکن در این استان تاکید کرد.

باقری افزود: در ۱۷ شهر استان تامین زمین برای نهضت ملی مسکن انجام شده و در مابقی شهر‌ها نیز در حال توافق برای تامین زمین هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.