رئیس پلیس راهور قم خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محدوده آرامستان‌های قم

رئیس پلیس راهور قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محدوده آرامستان‌ها هم‌زمان با پنجشنبه آخر سال و حضور مردم در مزار اهل قبور خبر داد.

سرهنگ غلامرضا صدفی با بیان اینکه  هم‌زمان با پنجشنبه آخر سال  محدودیت‌های ترافیکی در محدوده آرامستان‌های قم اعمال می‌شود،گفت: مأموران پلیس راهور قم به‌صورت صددرصدی در ۲ آرامستان بهشت معصومه و گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) مستقر می‌شوند و با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور قم استفاده از حمل و نقل عمومی را مطلوب‌ترین روش جهت دسترسی به آرامستان‌ها دانست و افزود: با توجه به حضور پرتعداد خودرو‌های شخصی و ترافیک عبوری بالا در معابر منتهی به آرامستان‌های شهری، رانندگان باید وسایل نقلیه خود را در مکانی دورتر از آرامستان‌ها پارک کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن پنجشنبه آخر سال و حضور مردم در آرامستان‌های شهری، بیان کرد: از امروز برخی محدودیت‌ها در پارک وسایل نقلیه در محدوده آرامستان‌های شهری به‌خصوص بهشت معصومه و گلزار شهدا علی بن جعفر (ع) اعمال خواهد شد.

صدفی همچنین با تاکید بر اینکه برخورد با توقف و پارک دوبله در سطح شهر قم امسال در مقایسه با سال قبل ۴۲ درصد افزایش‌یافته است، ابراز کرد: مشکل کمبود پارکینگ به‌خصوص در مراکز عمده تجاری، بانک‌ها و درمانی قم جدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار