بگو چه جوری خط خطی میکنی تا بگم مشکلات روحیت چیه

با توجه به موضوعی که در تصویر انتخاب کرده اید، نحوه برخورد با مشکلات خود را بیابید.

آیا شما فردی هستید که می‌دانید چگونه مشکلات را حل کنید و هیچ ترسی در زندگی ندارید؟ خود را با توجه به اولین چیزی که در تست شخصیت شناسی می‌بینید تجزیه و تحلیل کنید و خود را عمیق‌تر کشف کنید.

تست شخصیتی که امروز تماشا خواهید کرد به شما کمک می‌کند تا بدانید که چگونه با مشکلات خود برخورد می‌کنید و میزان تأثیر آنها بر اطرافیان شما چقدر است. آزمون دارای دو doodle مختلف است و تنها یکی از آنها می‌تواند بخشی از انتخاب شما باشد. ممکن است گاهی اوقات بدون فکر و بدون اینکه متوجه آسیبی که می‌توانید وارد کنید، رفتار کنید، یا شاید از آن دسته افرادی هستید که بیش از حد خود را کنترل می‌کنند و از نظرات دیگران می‌ترسند. هنگام انتخاب بین چیز‌ها باید صادق بود، زیرا لازم است عمیقاً درباره خود فکر کرد. مهم است که به اعتبار همه احساسات پی ببرید. آیا آماده کشف پاسخ هستید؟ از طریق بازی‌های گسترده‌ای مانند این، ما می‌توانیم جنبه‌های شخصیت خود را درک کنیم و نیاز‌های خود را در زمان‌های خاص بهتر درک کنیم.

خط خطی

آیا شما فردی هستید که می‌دانید چگونه مشکلات را حل کنید و هیچ ترسی در زندگی ندارید؟ خود را با توجه به اولین چیزی که در نمودار می‌بینید تجزیه و تحلیل کنید و خود را عمیق‌تر کشف کنید.

اگر اولین لوگوی خلاقانه خود را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه، احتمالاً فردی بسیار تکانشی و بی جهت خواهید بود. یعنی شما فردی هستید که گاهی به هر جایی شلیک می‌کنید و متوجه نمی‌شوید که دارد به افرادی آسیب می‌زند که ربطی به عصبانیت و ناراحتی او ندارند. مهم این است که یاد بگیرید چگونه تمام آن درهم‌تنیدگی عاطفی را که هنگام مواجهه با مشکلات احساس می‌کنید هدایت کنید، و برای درک این موضوع که تکانشی بودن و نشان دادن خشم اشکالی ندارد، فقط کافی است بفهمید بهترین راه برای مدیریت آن چیست.

اگر لوگوی دوم را انتخاب کنید .

اگر این انتخاب شماست، احتمالاً فردی بسیار کنترل‌کننده هستید که می‌ترسید دیگران قسمت تاریک شخصیت شما را بدانند. این نوع تهویه به این است که هرگز بخار را به خوبی آزاد نکنید، زیرا شما در فضا‌های محدود می‌مانید و دائماً بیش از حد زیاد می‌شوید. درک این نکته ضروری است که همه احساسات معتبر هستند و اگر مستقیماً با خشم، عصبانیت یا غم و اندوه مقابله کنید، فرد بدتر یا بهتری نخواهید بود. فعالیتی را پیدا کنید که شما را از کنترل ذهنی خارج کند، بدن شما را به حرکت درآورد و احساسی بیش از تجزیه و تحلیل کنید.

منبع: سرگرمی روز

برچسب ها: خط خطی ، تست شخصیت ، معما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار