برگزاری نمایشگاه عکس عشایر ایلام

نمایشگاه عکس عشایر ایلام با عنوان کَلَه باد در نگارخانه استاد علی‌اشرف صندوق‌آبادی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی دایر می‌شود.

محمد جواد خانزادی مدیرکل امور عشایری استان ایلام در حاشیه آماده‌سازی این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد ۳۵ قطعه عکس از عکاسان برجسته ایلامی در معرض دید علاقه‌مندن قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ۲۶ اسفندماه سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود، افزود: در این نمایشگاه عکس‌هایی از هنرمندان عکاس ایلامی به نمایش درخواهد آمد.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام با اشاره به اینکه به مدت ۲ روز تا ۲۸ اسفندماه پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی و زندگی عشایری است گفت: این نمایشگاه از ۲۹ اسفندماه سال جاری در محل نوروزگاه‌های عشایری در سطح شهرستان‌های استان نیز دایر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های انجام شده نوروزگاه‌های عشایری در ۲۳ نقطه این استان برپا خواهد شد افزود: معرفی شیوه زندگی جامعه عشایری، نمایش توانمندی‌های فرهنگی و اقتصادی، آداب و رسوم عشایر، ایجاد نشاط و شادی در مسافران نوروزی در طول مسیر سفر از اهداف برگزاری این نوروزگاه‌ها است.

خانزادی با اشاره به اینکه در کنار این نمایشگاه، آواها، نوا‌ها و موسیقی محلی هر شهرستان نواخته خواهد شد، ابراز کرد: زمان بازدید از این نمایشگاه ۹ صبح تا ۱۸ عصر هر روز خواهد بود.

این نمایشگاه با همکاری اداره کل امور عشایری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می شود.

برچسب ها: عکاسی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.