فرار صهیونیست‌ها به قبرس بعد از هفت اکتبر

روزنامه یدیعوت آحرونوت نوشت در نتیجه مهاجرت هزاران صهیونیست به قبرس، جامعه‌ای در این کشور شکل گرفته که پس از ۷ اکتبر تعداد آنها دو برابر شده است.

به گزارش­ وبسایت خبری سما، نتایج تحقیقاتی که روزنامه عبری «یدیعوت آحرونوت» منتشر کرده است، نشان می‌دهد؛ در نتیجه مهاجرت هزاران صهیونیست به قبرس پس از همه‌گیری کرونا، جامعه‌ای اسرائیلی در این کشور شکل گرفته که پس از ۷ اکتبر تعداد آنها دو برابر شده است.

خبرنگار این روزنامه که با سفر به لارناکا، نیکوزیا، بابوس و دیگر شهر‌های جزیره قبرس، با صهیونیست‌هایی که برای استراحت به این کشور رفته اند، دیدار کرده است، می‌گوید؛ گزارش‌های مطبوعاتی درباره برنامه آمریکا برای ساخت بندری در غزه و ایجاد پل ارتباطی با قبرس برای ارسال کمک‌های بشردوستانه، موجب نگرانی آنها درخصوص افزایش تعداد اعراب و فلسطینی‌ها در قبرس شده است.

تحقیقات ژورنالیستی نشان می‌دهد که هجوم اسرائیلی‌ها به قبرس از حدود ۲۰ سال پیش آغاز شده است، اما این پدیده در ماه‌های اخیر با روندی جدی مواجه شده است.

بعد از آن که هفتم اکتبر فرا رسید ناگهان جزیره پر از اسرائیلی شد و آنها به طور غریزی متوجه شدند که یک اتفاق بزرگ رخ داده است که چیزی اساسی را در زندگی آنها تغییر می‌دهد. برای زنده ماندن، آنها به دنبال یک هواپیما بودند.

صهیونیست‌ها بعد از اینکه فهمیدند جنگ با حزب‌الله نیز طولانی خواهد بود، از خانه‌های خود در جلیل آواره شدند و به جای پناهندگی در هتل‌های کوچک، به قبرس آمدند و خانه‌هایی را برای مدت طولانی اجاره کردند. حتی فرزندان خود را در مدارس غیردولتی ثبت نام کرده اند، هرکس این کار را سریع انجام داده، عاقلانه عمل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : به اذن الله خداوند جل جلاله پس از فتح پیروزی نهایی در فلسطین اسلامی و آزادی قدس شریف و سر تا سر فلسطین اشغال شده اون جزیره فزرتی قبرس هم که شده لانه جانوران وحشی سفاک جنایتکاران صهیونیستی را هم کاملا تصرف فتح می کنند امت واحده رسول الله ص بنابراین دلخوش برای زندگی در آن جزیره فزرتی قبرس در نزدیکی فلسطین اسلامی نباشید در آنجا هم محکوم به نابودی فرار خواهید شد . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . التماس دعا و صلوات .‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
کار خوبی مهاجرت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
قبرس = صهیونیست دونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
ورود اسرائیلیها به قبرس خطرش از حضورشان در سرزمین اشغالی برای ایران به مراتب خطر ناک تر است و این جابجایی از قبل سناریوی آن چیده شده و بیخ گوش ایران قرار میگیرد و میدان جنگ به ایران نزدیکتر خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
روز ازال نمیفهمند که
نباید خونه .زمین فلسطینی ها به زور تفنگ
بگیرند
روزی میاد که
مجبور میشوند ترک کنند و
بروند به کشوری که تعلق داشتند
و جنگ خاتمه مییابد .به همین سادگی
اصلا ارامش نخواهید داشت .چونکه بزور گرفتید
آخرین اخبار