ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهادت فرمانده ارشد حماس

رژیم اشغالگر مدعی شد فرمانده عملیات امنیت داخلی نوار غزه را در حمله به بیمارستان الشفا به شهادت رسانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در جریان حمله وحشیانه به مجتمع بیمارستانی الشفا فایق المبحوح، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس در نوار غزه را به شهادت رسانده است.

فایق المبحوح، فرمانده عملیات امنیت داخلی نوار غزه است که چندین عملیات را در غزه و علیه نظامیان رژیم صهیونیستی رهبری کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز بیمارستان الشفا را هدف حملات سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار دادند. گفته می‌شود در این حملات ده‌ها تن شهید و زخمی شده اند و صد‌ها نفر در این مجتمع بیمارستانی محاصره هستند. ارتش رژیم صهیونیستی ۸۰ فلسطینی را نیز در داخل بیمارستان شفا بازداشت کرده است.

در پی این حملات وزارت بهداشت غزه خواستار پایان حملات به بیمارستان الشفا و کشتار مردم بی گناه شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه پیش از دیدار با کابینه جنگ گفت که با وجود افزایش «فشار بین‌المللی»، جنگ در غزه را متوقف نخواهد کرد.

هنوز شمار زیادی از شهدای غزه در زیر آوارند و کادر درمانی امکان دستیابی به آنها را به دلیل ویرانی کلیه مسیر‌ها ندارد. به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۷۰۰ شهید و ۷۳۶۷۹ مجروح رسیده است. رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر با بمباران مرکز نوار غزه، هدف قراردادن فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در جنوب غزه مرتکب ۹ جنایت جدید شد که حدود ۲۰۰ شهید و مجروح برجای گذاشت.

رژیم اشغالگر جنگ غزه را برای صد و شصت و چهارمین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مسکونی در کنار سیاست گرسنه نگه داشتن آنها، جلوگیری از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به آوارگان فلسطینی و هدف قراردادن افراد منتظر در صف دریافت کمک‌های اندک ادامه می‌دهد. در سطح مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس و تبادل اسرا نیز هیأت اسرائیلی امروز دوشنبه به قطر سفر کرد تا مذاکرات غیرمستقیم با حماس در این خصوص را دنبال کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار