آماده باش ۲۱پایگاه اورژانس ۱۱۵درشهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه ومه ولات

۲۱پایگاه اورژانس ۱۱۵درشهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه ومه ولات آماده باش هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:حضور نیرو‌های جوان را در اورژانس پیش‌بیمارستانی بزرگ‌ترین سرمایۀ این مرکز دانست و گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۰۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی در قالب ۲۱ پایگاه اورژانس شهری، جاده‌ای و سه مرکز در اورژانس پیش‌بیمارستانی آمادۀ خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

دکتر محمد جواد امیری با بیان این‌که پنج پایگاه شهری در تربت حیدریه، دو پایگاه شهری در فیض آباد و دولت آباد و ۱۴ پایگاه جاده‌ای در ایام نوروز فعال هستند افزود: ۲۱ آمبولانس سبک، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی فرماندهی و تعدادی آمبولانس پشتیبان برای پاسخ‌گویی به حوادث و دیگر موارد اورژانسی در این ایام به‌کار گرفته شده است.

وی گفت:اورژانس پیش‌بیمارستانی در همه حال کنار مردم و برای مردم است چرا که میدان‌دار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محسوب می‌شود.

دکتر امیری افزود:مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس به واسطۀ واحد‌های خود وظیفۀ پاسخ‌گویی تماس‌ها و راهبری آمبولانس را بر عهده دارد و مرکز عملیات اضطرای برای پایش و بررسی حوادث پر تلفات و مخاطرات حوزۀ سلامت در نظر گرفته شده و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی نیز وظیفۀ هماهنگی و نظارت انتقال بیماران و مصدومان را بین مراکز درمانی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.