هشدار اورژانس برای احتمال وقوع سیل در چند استان/ اتراق در کنار رود‌ها و مسیل‌ها ممنوع

رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش کامل مراکز اورژانس درپی احتمال وقوع سیل در چندین استان خبر داد.

جعفر میعادفر در این‌باره گفت: در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیرو‌های عملیاتی اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان دارای احتمال بالای وقوع سیل به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه وزیر محترم بهداشت نیز تاکید زیادی بر ضرورت آمادگی اورژانس در سراسر کشور داشت، گفت: این دستور با توجه به هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور از سوی وزیر بهداشت نیز صادر شده است. 

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تمامی پایگاه‌ها و عوامل اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان چهار محال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در اماده‌باش کامل قرار دارند، اظهارکرد: دستورات لازم به تیم‌ها و پایگاه‌های اورژانس در خصوص اتخاذ تدابیر مناسب داده شده است.

میعادفر افزود: از مردم و به خصوص مسافران نوروزی نیز می‌خواهیم که هشدار‌های ایمنی را مورد توجه قرار دهند. پرهیز از استقرار در حاشیه رودها، رود‌های فصلی و مسیل‌ها از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در این ایام مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته وی آماده‌باش اورژانس از عصر امروز آغاز شده و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی تا دوم فروردین ماه به‌طور ویژه ادامه خواهد داشت. البته تا پایان تعطیلات نوروزی نیز تمامی عوامل اورژانس در آماده‌باش کامل قرار دارند.

منبع: ایسنا

برچسب ها: اورژانس ، وقوع سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
یا سیل یاخشکسالی!!!!!واقعا سواله چرا به قدر کافی چاه و قنات ایحاد نمیشه یه بار سیل تاسرشهرمارسید ولی به خاطر چاههایی که ابتدای شهر حفرکرده بودند فرونشست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
هواشناسی مشکل داره بگیر بخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
پیامک بفرستید چیه می شود آیا جان مردم از پیام فرستاد کم تر است بسیاری اخبار دنبال نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
ما حاضریم یه میلیون کشته تو سیل و سیلاب بدیم ولی چاهامون پر بشه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۰:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
الله اکبر ""
آخرین اخبار