حماس شهادت فرمانده‌اش را تایید کرد

جنبش حماس در بیانیه‌ای شهادت یک مقام ارشدش در حملات به بیمارستان الشفا را تایید کرد.

جنبش حماس امروز دوشنبه تایید کرد که فایق المبحوح، رئیس امنیت داخلی اداره عملیات این جنبش در غزه در جریان حملات نظامیان اشغالگر اسرائیل به بیمارستان الشفا در شهر غزه به شهادت رسید.

حماس بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و نوشت: این جنایت تروریستی شاهد دیگری بر تلاش دشمن نازی برای گسترش هرج و مرج، تضعیف صلح اجتماعی در نوار غزه و تداوم وضعیت قحطی است که مردم ما از آن رنج می‌برند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبلا اعلام کرد در جریان حمله وحشیانه به مجتمع بیمارستانی الشفا فایق المبحوح، فرمانده عملیات امنیت داخلی نوار غزه را به شهادت رسانده است.


بیشتر بخوانید:

ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهادت فرمانده ارشد حماس


نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز بیمارستان الشفا را هدف حملات سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار دادند. گفته می‌شود در این حملات ده‌ها تن شهید و زخمی شده اند و صد‌ها نفر در این مجتمع بیمارستانی محاصره هستند. ارتش رژیم صهیونیستی ۸۰ فلسطینی را نیز در داخل بیمارستان شفا بازداشت کرده است.

در پی این حملات وزارت بهداشت غزه خواستار پایان حملات به بیمارستان الشفا و کشتار مردم بی گناه شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه پیش از دیدار با کابینه جنگ گفت که با وجود افزایش «فشار بین‌المللی»، جنگ در غزه را متوقف نخواهد کرد.

هنوز شمار زیادی از شهدای غزه در زیر آوارند و کادر درمانی امکان دستیابی به آنها را به دلیل ویرانی کلیه مسیر‌ها ندارد. به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۷۰۰ شهید و ۷۳۶۷۹ مجروح رسیده است. رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر با بمباران مرکز نوار غزه، هدف قراردادن فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در جنوب غزه مرتکب ۹ جنایت جدید شد که حدود ۲۰۰ شهید و مجروح برجای گذاشت.

رژیم اشغالگر جنگ غزه را برای صد و شصت و چهارمین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مسکونی در کنار سیاست گرسنه نگه داشتن آنها، جلوگیری از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به آوارگان فلسطینی و هدف قراردادن افراد منتظر در صف دریافت کمک‌های اندک ادامه می‌دهد. در سطح مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس و تبادل اسرا نیز هیأت اسرائیلی امروز دوشنبه به قطر سفر کرد تا مذاکرات غیرمستقیم با حماس در این خصوص را دنبال کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۴۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کسانی که به هر نحوی از رژیم حرومزاده اسرائیل حمایت می‌کنند بدانند که در جنایت های این شیاطین انسان نما شریک هستند..لعنت بر رژیم حرومزاده اسرائیل و حامیانش.
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۸:۲۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خدا لعنت کند اسراییل با هم فکرانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
اگر صلح را قبول بکنه همین ایران با وجود تخریب کل غزه و کشته شدن ۳۲ هزار نفر و کشته شدن فرمانده های ایرانی در سوریه میگه حماس پیروز شده و اونا شکست خورده..پس نیازی نمیبینه که جنگ را متوقف بکنه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۵۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جنگ غزه باعث شده نقاب خائنین به کنار بره و چهره پلید و شیطانی شون نمایان بشود..رژیم حرومزاده صهیونیستی قطعا در این جنگ بازنده هست و فرماندهان این رژیم کودک کش نیز به شکست خود در مقابل حماس اعتراف کرده‌اند..فکر کردید با وجود ویرانی غزه و کشتار کودکان،زنان و غیر نظامی ها حرومزاده های صهیونیست به پیروزی میرسند..آنها تاکنون به هیچکدام از اهدافی که اعلام کرده اند دست نیافته اند و تنها از سر زبونی و درماندگی به کشتن کودکان و زنان و غیر نظامی ها و ویران کردن غزه روی آورده اند..صهیونیست های بزدل و ترسو بخاطر شکست هایی که متحمل شده اند با کشتن کودکان فلسطینی بدنبال خالی کردن عقده های خود هستند..مرگ بر رژیم حرومزاده اسرائیل و حامیانش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
اگر بیمارستان محل نظامی گری نبود این همه بیمارستان ها بمباران نمیشدند و مردم فلسطین کشته نمیشدند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
پس بیمارستان رو پایگاه کردن ، پناه بر تو الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
شهادتش تبریک و تسلیت
انشاءالله به زودی با شکست صهیونیست های جنایتکار شاهد فروپاشی این رژیم باشیم و کمک ها به زودی به مردم مظلوم غزه با سرعت برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
یعنی راست بوده که از بیمارستان به عنوان پایگاه نظامی استفاده می شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
آره همونطور که راسته تو فهیمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
کدام حرف نتانیاهو راست که این راست باشد چند روز وحشیانه به بیمارستان حمله می کند و آنجا را محاصره کرده مطمئنا این شهید بزرگوار برای نجات جان مردم و مجروحان در اطراف بیمارستان یا در محوطه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خیر، اشغالگران صهیونیست چون در مقابل نیروهای حماس تلفات زیاد داده اند و از یافتن مقرهای آنها عاجز مانده اند، رو به شایعه پراکنی برای توجیه جنایت هایشان و سرپوش گذاشتن روی حمله به بیمارستان ها و کشتن غیر نظامیان دارند
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۴۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خیر.
مجروح و آنجا تحت درمان بوده. ضمنا بسیاری از نیروهای حماس برای کمک و امداد و نقل و انتقال مجروحان و همرزمانشان در بیمارستان در تردد هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
غزه سرزمین حماس است. حق دارد از هر جایی که بخواهد و هر طور که بخواهد علیه اشغالگران استفاده کند.
آخرین اخبار