ریزش کوه به چند خودرو در کندوان خسارت زد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: ریزش کوه در چندین نقطه این محور پرتردد کشور از شامگاه دوشنبه به چندین خودرو خسارت مالی وارد کرد.

سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به بارش شدید باران در این محور افزود: امشب در چندین نقطه این محور ریزش سنگ از ارتفاعات کوه شروع شده و ادامه دارد که این اتفاقات در محدود سیاه بیشه کندوان حادتر است.

وی اظهارداشت: برابر دستور پلیس راه کشور با هدف ایمنی تردد و پیشگیری از تکرار حوادث تلخ، این محور کوهستانی به طور کامل تا اطلاع بعدی مسدود شد.

به گفته احمدی مسافرانی که قصد سفر از جاده چالوس را دارند می توانند از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه برای سفربه استان مازندران استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان خاطرنشان کرد : اطلاعات بیشتر این حادثه بعد از بررسی کارشناسان پلیس راه اطلاع رسانی خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور در استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.
محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.
برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون(بار) دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.