معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

فیضی نژاد گفت: با رایزنی‌های فشرده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

رضا فیضی نژاد معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با رایزنی‌های فشرده و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش دیروز (دوشنبه ۲۸اسفندماه) صادر شد.

فیضی نژاد افزود: صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه امسال برای ۶۲هزار نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش که در فاصله ۳۱ / ۶ / ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شده و مشمول طرح رتبه بندی شدند و اطلاعات آنان از سوی این وزارتخانه به صندوق بازنشستگی اعلام شده بود، احکام رتبه بندی را صادر کرد.

وی ادامه داد: پس از آن مبالغ ناشی از احکام رتبه بندی در ۴مرحله به حساب آن‌ها واریز شد که آخرین مرحله آن اسفندماه جاری پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در ۲۰روز اخیر فایل جدیدی از سوی آموزش و پرورش برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان این دستگاه که مشمول طرح رتبه بندی شده بودند، برای صندوق بازنشستگی ارسال شد، گفت: با ارسال این فایل و با تاکید مدیرعامل صندوق، در همین مدت کوتاه، رایزنی‌های فراوان و فشرده‌ای با دستگاه‌های متولی به ویژه سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار لازم انجام شد که خوشبختانه روز گذشته (دوشنبه) این پیگیری‌ها نهایی شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: احکام رتبه بندی و اصلاحی برای این تعداد از بازنشستگان نیز دیروز (دوشنبه) صادر و در سامانه احکام صندوق بازنشستگی بارگذاری شد.

وی افزود: ضمن اینکه با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه مبالغ ناشی از معوقات رتبه بندی برای ۵۳۰۶ نفر از بازنشستگان مشمول تا عصر امروز (سه شنبه ۲۹اسفندماه) به حساب حقوق بازنشستگی افراد واریز خواهد شد.

به گفته فیضی نژاد، مبلغ ”میانگین پرداختی“ ناشی از احکام رتبه بندی برای بازنشستگان مشمول، بیش از ۳۴میلیون تومان خواهد بود که ممکن است برای تعدادی از این افراد از این عدد کمتر یا بیشتر باشد.

منبع: صندوق بازنشستگی کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
بازنشسته 1400 هستم تنها حرفی که می تونم در برابر این همه دروغ گویی و به سخره گرفتن ما قشر زحمتکش و بازنشسته از سوی نامسئولین بگم فقط همینه: بخاطر فقط و فقط و فقط یه سرسوزن وجدان و انسانیتتون دست از دروغ گویی و ناسزاگویی به ما بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
برادر yjc اضافه شدن یک الی ۲ و به ندرت ۳ میلیون برای کارگر آموزش و پرورش که حقوقش به گزینه مد نظر آقایانی که حساب و کتاب خط فقر میدونتد چیه رتبه بندی نیست.خواهشا با روان این قشر بازی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۲۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
رتبه بندی ، بخوره تو سر وزیر آموزش و پرورش.
با اجرای آن ، 4 میلیون (کمتر) با هم دوره ای ها اختلاف حقوق پیدا کردم.
بازنشسته 1401
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
تغییراتی در حکم بازنشستگی معلمین اول مهر ۴۰۰ و احکام رتبه صورت نپذیرفته است لطفا پی گیری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
معوقه ۶ ماه رتبه بندی با جریمه دیرکرد پرداخت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
من بازنشسته مهر ۱۴۰۰ هستم حکم رتبه بندی آموزش پرورش زده شد ولی سازمان بازنشستگی تا حالا اجرا نکرده فقط یه برگه کاغذ برا ما آمده ولاغیر این هم از رتبه بندی دمتون گرم قول میدن بعد میزنن زیرش ما که دستمان بجایی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
منزلت معلم از زمان دولت هاشمی رفسنجانی پایین آمد، همچنان که میخواست صنعت دفاعی کشور را هم تعطیل کند و بسیاری از طرح های خطرناکی که در ذهن داشت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئولین وقتی قصد دارند حکمی برای معلمین صادر کنن یا مبلغی بدهند ، در رسانه اعلام می کنن ، بعد که جلسه میزارن اعلام می کنن ، به مرحله اجرا درمیاد اعلام می کنن خلاصه در هر مرحله کوچکترین کاری انجام میشه اعلام می کنن در نهایت دیگران که در این وزارت کار نمی کنن فکر می کنن هرروز برای ما پول واریز می شود ، در نهایت هم مبلغ نصفه نیمه واریز میشه . نمونه ۳۰ ماه از زمان بازنشستگی ۱۴۰۰ گذشته اما هنوز مابه التفاوت پاداش پرداخت نشده اما چقدر رسانه ای شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
اونی که َ۱ مهر ۴۰۱ بازنشست شد تا به امروز ۱۸ ماه از بازنشستگی اش گدشته
برای این افراد باید ۶ مرحله پرداخت شود نه ۴ مرحله
معلوم است که بقیه را دارید از ما دریغ میکنید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مهر۱۴۰۰
۲۰:۵۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
بازهم دروغی دیگر از سازمان بازنشستگی کشوری مابازنشستگان فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰هستیم نه حکمی برامون زده ونه چیزی به حسابمون واریز کردن درخصوص رتبه بندی فرهنگیان نمیدونیم به کجا باید شکایت کنیم معلوم نیست تکلیف ما چیست؟ بعداز ۳۰ماه هنوز مشکل حل نشده وهیچ کس پاسخ شفافی نمیده
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مهر۱۴۰۰
۲۰:۴۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
بازهم دروغی دیگر از سازمان بازنشستگی کشوری مابازنشستگان فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ هستیم نه حکمی برامون زده ونه چیزی به حسابمون واریز کردن درخصوص رتبه بندی فرهنگیان ۳۰ ماه هست منتظریم نمیدونیم به کجا باید شکایت کنیم معلوم نیست تکلیف ما چیست؟ هیچ کس هم پاسخ شفافی نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
چرا رتبه بندی به سرایداران تعلق نگرفت خداوند متعال ریشه همه تون دربیاورد خداوند متعال لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام باتوجه به بیان واریز شدن در مورخه ۱۲/۲۹/ ۴۰۰ احکام رتبه معلمین بازنشسته اول مهر ۴۰۰ برخی تاکنون اصلاحیه و احکام آن واریز نگردیده است.
Iran (Islamic Republic of)
کرامت کا یارمحمد
۱۸:۲۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
از ۱۳ اسفند تعطیل شدن تا ۱۸ فروردین از نیمه خرداد میرن تا هفته اول مهر، پنج شنبه جمعه ها، برف و بارون ها تعطیلن، روزای هم که یعنی باید باشن یا مریضا یا درباره حاشیه صحبت میکنن، نهایتا هم چهار ساعت در روز حضور فیزیکی دارن، هر روز هم یک حکم براشون میزنن، مقایسه کنید با بقیه مشاغل مانند پرستارها، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداریها، فرمانداری ها و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ضررش فقط برای قشر ضعیفه که بچهاشون تو مدرسه‌های دولتی میرن آموزش وپرورش تعطیله کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
آواز دهل از دور خوش است، شما یه بچه ات رو نمیتونه تو خونه یه روز از صبح تا شب به تنهایی نگهداری، بعد چطور از معلم‌ها توقع داری که با 25 تا 35 بچه، مثل سایر کارمندها حتی تابستونه هم بیان سر کار. اول یکبار تجربه کن بعد قضاوت بکن. ضمنا این احکام هر روزه که میگی بیشتر سر و صداست. من کارمند بازنشسته دانشگاه هستم با 20 میلیون حقوق ماهانه، ولی باز دانشگاه به همکارهای شاغل 7 میلیون و به ما بازنشسته ها 4 میلیون کمک رفاهی داد، به همکارهای شاغل 3 میلیون هم بن خرید بلاعوض از فروشگاه، و کمک‌های دیگه تحت عنوان مختلف مثل 2.5 میلیون حق مسکن، پاداش، حق لباس، حق شیر، حق تدریس و.... دادن، در عوض همسرم که با 25 سال بازنشسته شده ماهی 7 میلیون و دویست تومان دریافتی داره و چه در دوران معلمی و چه الان که بازنشسته هستند حتی یک ریال مبلغی تحت عنوانی دیگه اضافه پرداخت نشده.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۲۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
آدم عاقل ، از زمان کرونا بابت برف و سرما یا آلودگی هوا ، تمام کارمندان ادارات تعطیل می شوند ولی در آموزش و پرورش بابت این موضوع تعطیلی وجود ندارد ، چون کلاسها مجازی برگزار می شوند.
در ضمن دیگر ارگان ها بعد از چند ماه ، اضافه کار پرداخت می شود .( 6 ماه)
پاداش بازنشستگی بعد از چند سال پرداخت می شود.(دو سال یا بیشتر)
اول دهانت رو آب بکش ، بعد در مورد معلم جماعت حرف بزن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۳۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
همین که فرزند ، مثل توی بی ادبی رو نگه می دارند ، هر چه بگیرند ، کمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
معلومه دل پری داری، تا ۲۸ اسفند مدرسه رفتیم، از دوم فروردین اعتکاف علمی داریم تا یازدهم، منتی نیست برای دانش آموزان مون جونمون رو هم میدیم تو منطقه محروم کار می کنیم که طوفان هایی که مال تابستون بوده به همت مسئولین شده همه ی ایام سال، ضمنا خیلی از اولیا از ما خواهش می کنن بچه شون رو حداقل تا ظهر تو مدرسه نگهداریم چون جوری بچه رو تربیت کردن که خودشون از پسش بر نمیان به ولی زنگ می زنیم بچه چرا نیومده مدرسه میگه مگه مدرسه دایر هست، سرت کلاه رفته بچه ات رو جوری تربیت کن که باهات صادق باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
شما حقوق دوازده تومنی معلم رو با حقوق سی تومن بقیه با کلی مزایا مقایسه می کنی ، اتفاقا حلالترین پول و حقوق برای معلمه ، همین بس وقتی که میگیم معلم هستیم کل جامعه بهمون اعتماد کامل دارن ، یعنی در کل معلمی عشقه عشق و امثال شماها نمی تونن ارزش معلم رو درک کنن و پایین بیارن چون عددی به حساب نمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسافرت یکماهه معلمان شروع شد
بدرود تا ۲۵ فروردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تابستون بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
چقدر این معلمان زحمت می‌کشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
آموزگاران بازنشسته یکم مهر ۱۴۰۰ برابر قانون مجلس از امتیازات رتبه بتدی بهره مند می‌شوند ولی باتوجه به سپری شدن زمان آن تاکنون اصلاحیه احکام و رتبه درسامانه بازنشستگی درج نشده است لطفا پی گیری گردد.
Germany
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
بازنشسته های یکم مهر ۱۴۰۰ که هم رتبه بندی شامل حالشان میشه وهم همسانسازی ۹۰ درصد شاغلین..همچنان منتظرالباقی پاداش مابه التفاوت و صدور احکام متناسب سازی ۹۰درصد شاغلین هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
این بازنشستگان دقیقا یکم مهر۱۴۰۰ بازنشست شدند برای بقیه باز نشستگان بعد از یک مهر۱۴۰۰ هیچ حکمی را اعمال نکردند البته بازنشستگان بعد از۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مشمول رتبه بندی معوقه پاداش وهمسان سازی باشاغلان هم تراز می شوند که هیچ یک غیر از صدور احکام رتبه بندی اعمال نشده واین احکام اجرایی نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام برخی از بازنشسته معلمینی که درتاریخ اول مهر ماه ۱۴۰۰ بازنشست شده ورتبه آنان قبلا نیز درسامانه ثبت وتعیین گردیده تاکنون از احکام رتبه برخوردار نشده و اصلاحیه آن هم درحکم بازنشستگی درج نگردیده است لطفا پی گیری شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام‌میشه شفاف بگید این پنج هزار نفر دقیقا در چه بازه زمانی بازنشست شدن . بیش از ۴۳ هزار بازنشسته اول مهر ۱۴۰۰ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ هستیم که تا کنون صندوق بازنشستگی هیچ حکمی برای ما ها صادر نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
به قول هاشمی رفسنجانی معلمان مصرف کننده هستند و نباید حقوق آنها با دیگر کارمندان دولت برابر باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
با رایزنی های ویژه.
چرا باید برای دادن حق رایزنی ویژه کنیدو منت سر بازنشسته بزارید؟

معوقات ۱۴۰۰ رو لطفا پرداخت کنید مسولان نظام.آیا حق الناس فقط برای مردم عادی است یا برای شما هم صدق می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
پیگیر برقرای فوق العاده ویژه و فوق العاده خاص و رفاهیات باشید برای فرهنگیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
هاشمی رفسنجانی معتقد بودند که معلمان مصرف کننده هستند.
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۰۰:۳۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
دوست من سلام،من هم یه معلم هستم،فکر کنم صدای ما گوش فلک رو کر کرده ولی مسئولین ما کر و گنگ و لال تشریف دارند،ارزشی هم نداره ما با در و دیوار مبارزه کنیم،هر چه آدم از خدا بی خبر از دور میرسه یه انگی به ما میزنه ،به فکر شغل دوم باش که از گرسنگی خواهیم مرد،مسکن و ماشین پیش کش همشون،آموزش و پرورش یه بی راهه بیش نیست،یه سراب یه باتلاق بی در و پیکر ،هم برای معلم و خانوادش و هم برای دانش آموزان.وسلام
آخرین اخبار