اعلام آماده باش مجموعه سلامت فارس با توجه به وضعیت هشدار بارندگی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعلام آماده باش مجموعه سلامت فارس با توجه به وضعیت هشدار بارندگی در برخی از شهرستان‌های استان خبر داد.

حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی با اعضای ستاد سلامت نوروز ۱۴۰۳ دانشگاه، با اعلام آمادگی مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان برای پوشش خدمات رسانی در مناطق و شهرستان‌های زیر مجموعه دانشگاه که در مجاورت استان‌های با احتمال وقوع سیل قرار دارند، اظهار کرد: در این نشست، پیش بینی اعزام نیرو‌های تخصصی و فوق تخصصی درمانی و تجهیزات لازم در دستور کار قرار گیرد.

بررسی وضعیت دارو، ملزومات پزشکی و دیگر موارد مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی در این ایام، از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.

عباس رضائیان‌زاده نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشسست از رصد شبانه روزی شبکه‌ها و بیمارستان‌ها در جهت آگاهی از وضعیت خدمات رسانی از سوی نمایندگان معاونت‌های مختلف دانشگاه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه خبر داد.

محمدجواد مرادیان دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست بیان کرد: حدود ۲۰ درصد از ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ فارس طی ۲۴ ساعت گذشته، حوادث ترافیکی بوده است.

او از پیش بینی و اعلام آمادگی نیرو‌های اورژانس فارس برای پوشش خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت هشدار بارندگی‌های فارس، تمهیدات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست از راه‌اندازی سایت سلامت نوروزی دانشگاه درجهت اطلاع رسانی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد و توضیحاتی درباره محتوای سلامت محور این سایت که در صفحه اصلی سایت دانشگاه انجام شده ارائه داد.

او درباره اقداماتی در جهت اطلاع رسانی شامل شماره تماس‌های ضروری مراکز بهداشت و درمان مورد نیاز مهمانان نوروزی، نصب بنر شماره تماس‌های ضروری دانشگاه در ورودی‌های شهر شیراز و کمپ‌های نوروزی در ۴ ناحیه آموزش و پرورش شیراز نیز، گزارشی ارائه کرد.

این برنامه‌ها امروز سه شنبه، بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ و با حضور اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه و دیگر مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

برچسب ها: بارندگی ، آماده باش ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار