ارائه خدمات هلال‌احمر با ۴۰ پایگاه ثابت و سیار در ایام تعطیلات

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت : هلال‌احمر استان با ۴۰ پایگاه ثابت و سیار در ایام تعطیلات به میهمانان خدمات ارائه می‌دهد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه ۴۰ پایگاه سیار و ثابت هلال‌احمر در دو حوزه جوانان و امداد آماده خدمات‌رسانی به میهمانان است، گفت : در نوروز امسال مراکز کنترل عملیاتی در تمام شهرستان‌ها مستقر بوده و تیم‌های امداد هوایی، واکنش سریع، تیم آنست و مرکز کنترل عملیات ستاد به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و در طول مسیر جاده‌ها همچون سنوات گذشته حضور پر رنگی جمیعت هلال احمر خواهد داشت.

وی در خصوص نفرات آماده به کار در پایگاه ها‌ی هلال‌احمر افزود: نفراتی که در پایگا‌ها مستقر هستند براساس پایگاه‌ها و به تناسب موقعیت آن پایگاه در مظر گربته شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: کل تیم‌های واکنش‌سریع استان و تیم‌های عملیاتی در پایگاه‌ها نزدیک به ۸۴۰ نفر هستند که درگیر طرح شده و در ۱۵ شهرستان خدمات ارائه خواهند داد.

وی به فعالیت حوزه جوانان هلال‌احمر اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه جوانان هم ما ۱۹ تا پایگاه و پست سیار داریم که نزدیک هزار و ۵۶۴ نفر روزانه در این ایام ان‌شاءالله فعالیت خواهند داشت.

محمدی اشاره‌ای به خدمات ارائه شده حوزه جوانان داشت و گفت: در پایگاه‌های هلال‌احمر توسط جوانان در مجموع هم غرفه‌های توزیع بسته فرهنگی، راه‌های دوستار کودک، خیمه‌های نماز و غرفه پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی خواهیم داشت.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه در خصوص تمهیدات سامانه بارشی اخیر خاطرنشان کرد: درخصوص سامانه بارشی در این چند روز هلال‌احمر آمادگی کامل برای امدادرسانی را داشته و همین حالا اعلام آماده‌باش به تمام شهرستان‌ها دادیم تا خدای ناکرده در صورت بروز حادثه امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار