قرب به خدا در روز‌های بهار طبیعت و بهار معنویت

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیام نوروزی خود گفت: در دعای سال نو و ماه رمضان از خدا می‌خواهیم حال ما را متحول کند که منظور از تحول همان قرب به خداست.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان درپیام نوروزی خود گفت:امسال، نو شدن طبیعت با بهار معنویت همراه شده است و همان طور که طبیعت بهار، طراوت دارد انسان هم در ماه مبارک رمضان طراوت و نشاط پیدا می‌کند و به خدا نزدیک می‌شود.

آیت الله نورمفیدی افزود:در دعای تحویل سال از خدا می‌خواهیم که حال ما را به بهترین حال معنوی متحول کند‌تا بتوانیم از زندگی دنیا بهره‌مند شویم.

او گفت:در دعا‌های روزانه ماه مبارک رمضان هم از خدا می‌خواهیم بدی حال ما را به نیکویی حال خودش متحول کندکه منظور از تحول همان قرب به خداست و اینکه در راه بندگی خدا حرکت کنیم و دل‌ها را به مبدا این عالم متصل نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:استان ما درسالی که گذشت هم موفقیت‌هایی داشت و هم با مشکلاتی همراه بود.

او افزود:اجتماع پر شکوه مردم در ۲۲ بهمن قابل تقدیر و تشکر بود مردم در این روز با شکوه و عظمت برای دفاع از انقلاب خودشان به میدان آمدند.

وی گفت:همچنین حضور مردم استان ما در انتخابات ۱۱ اسفند به لحاظ حضور گسترده از استان‌های برتر کشور بود که این مهم هم قابل تقدیر و تشکر است وامیدوارم منتخبین ما بتوانند خدمت‌های بیشتر و موثرتری را برای امت اسلامی و استان ما داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود:بطور کلی در سال گذشته قدم‌های مثبتی برداشته شد و مشکلاتی را که در پتروشیمی بوجود آمده بود با سفر هیئت دولت و قوه قضاییه مرتفع شد و برای ادامه کار همه مسئولین و نمایندگان استان باید در تقویت آن در میدان عمل قدم بر دارند.

وی گفت:برای جزیره آشوراده هم که از خواسته‌های قدیمی این استان بوده و می‌تواند در استان تحول ایجاد کند، قدم‌های خوبی برداشته شده است و مشکلات خلیچ گرگان هم تا حدی حل شده است و لازم است که کار‌ها توسط مسئولین پیگیری شود و همگان دست در دست هم مشکلات را حل کنند.

وی افزود:از طرفی مشکلاتی هم بوده که مختص به استان نبوده و آن هم مشکلات اقتصادی مردم در زمینه‌های بیکاری نسل جوان و معیشت مردم و گرانی است که مردم را رنج می‌دهد و قطعا مسئولین در تلاش هستند تا حل کنند ولی مردم باید لمس کنند که معیشت و سفره آنها بصورت اساسی و زیربنایی در حال تغییر و رفع شدن است.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم چنین به جنایات بشری رژیم غاصب اسراییل در غزه اشاره کرد و گفت:حادثه‌ای که در ماه‌های قبل در فلسطین و غزه اتفاق افتاده است نه تنها مشکل امت اسلامی بلکه برای همه بشریت است و رژیم غاصب اسرائیل با پشتیبانی آمریکا و اروپایی‌ها و انگلیس و فرانسه مرتکب جنایاتی شدند که شاید در تاریخ بشریت به این شکل سابقه نداشته است.

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال مردم مظلوم غزه را هر چه زودتر از این ظلم و جنایت نجات دهد و این دولت غاصب و همه آنهایی را که پشتیبان این ظلم هستند را ریشه کن کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار