حمله ترودو به یک روزنامه کانادایی پس از کشیدن کاریکاتور نتانیاهو

یک روزنامه کانادایی پس از کشیدن کاریکاتور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قالب یک خون‌آشام با اتهام یهودستیزی روبرو شده است.

روزنامه مونترال La Presse روز چهارشنبه پس از اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در قالب یک خون آشام در یک کاریکاتور به تصویر کشید، با اتهامات یهودستیزی مواجه شد.
 
براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، کاریکاتور منتشر شده توسط La Presse، یک روزنامه دیجیتال فرانسوی زبان، نتانیاهو را با گوش‌ها و پنجه‌های میخ‌زده نشان می‌دهد که کت بلندی بر روی یک کشتی بادبانی پوشیده است و تصویری شبیه خون‌آشام در فیلم «نوسفراتو» در سال ۱۹۲۲ دارد. در زیر این نقاشی، این جمله نوشته شده بود: «نوسوینیاهو (ترکیب اسم نتانیاهو و نوسفراتو) در راه رفح است.
 
هجمه‌ها به این روزنامه با ادعای یهودستیزی به قدری زیاد شد که استفانی گرامون، مدیرمسئول این روزنامه کاریکاتور را حذف و عذرخواهی کرد. او در اذامه گفت: هدف از این کاریکاتور انتقاد از دولت اسرائیل است و نه مردم یهود. هیچ‌گاه قصد ما ترویج یهودستیزی یا کلیشه‌های توهین‌آمیز نبوده است.
 
با این وجود سیاستمداران کانادایی، سران صهیونیست و دیگران از این کاریکاتور انتقاد کردند، از جمله  جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا که آن را نفرت انگیز  خوانده و گفت: القائات یهود ستیزی و تکرار عبارات مشابه غیرقابل قبول است.
 
چندین وزیر کانادایی نیز از این کاریکاتور به عنوان وحشیانه  انتقاد کردند و هشدار دادند که این کاریکاتور تهدیدی برای تشدید تنش‌های بالا در کانادا در رابطه با جنگ غزه است.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
یه مطلب دیگه هم در این کاریکاتور نهفته است و اونهم لباس و استایل انگلیسی و کشتی است که نشانگر وجود انگلیس در کالبد نتانیاهوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
نح
خست وزير كانادا هم مثل اجدادش كه گورهاى دسته جمعى از كودكان را در كارنامه دارد هم بايد از خون اشام اشغالگر حمايت كند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل روی سفاک های تاریخ رو سفید کرد. چطور اسلام ستیزی و مسلمان ستیزی و دین ستیزی نفرت پراکنی نیست و آزادی بیانه؟! اما انتقاد از یک جنایتکار جنگی میشه یهود ستیزی و بعد یهود ستیزی ناپسند میشه؟ یهودی ها تافته جدا بافته هستند یا سرتون توی آخورشونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
حتما جستین ترودو گفته .چرا عکس من .بایدن .چارلز .مکرون و الاغ شورز و مابقی را همراه بی بی یابو نکشیده
به این خاطر اعتراض کرده
گفته .همه ما در نسل کشی و جنایت جنگی
علیه غزه شریک هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه در غرب وقتی راجع به نسل کشی و جنایت جنگی در غزه توسط صهیونیست ها
مطلب یا کاریکاتوری میکشی
سریع از لغت یهودستیزی .تو را محکوم به سکوت و مغذرت خواهی میکنند
کلا کشور کانادا مثل کشورهای استعماری .همه جوره از صهیونیست ها حمایت میکنند
صهیونیست یک فرقه تروریستی است و اصلا ربطی به یهودی ها ندارد .درست مثل داعش
داعس صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۳:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
ببینید این جتلتمن های عالم چقدر بدبخت و فلاکت زده تشریف دارند با انکه خود را مدافع ازادی بیان می دانند در برابر یک کاریکاتور اینچنین خود را باختند و دست و پا خود را گم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
باید به این روزنامه کانادایی هزاران آفرین گفت که تصویر واقعی و نه کاریکاتور از این Vampire, و یا خون آشام وحشی رژیم به معنای واقعی Bastard , و یا حرومزاده صهیونیستی به نمایش گذاشت
همه سران فاسد رژیم صهیونیستی به همین شکل هستند و ان شاء الله به زودی طومار زندگی این جانیان و فاسدان بالفطره و حامیانشان چه در آسیا و اروپا و آمریکای خیانتکار پیچیده می شود و جهان به آرامش و صلح بدون رژیم فاسد صهیونیستی می رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
پذیرفتن واقعیت برای همکیشانش غیرقابل تصور است
آخرین اخبار