کنعانی زادگان: هواداران با حضورشان به ما دلگرمی دادند/ به قلعه نویی مدیون هستم

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: از هواداران که در این هوای سرد از ما حمایت کردند، تشکر کنم و به ما دلگرمی دادند.

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پس از بازی مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: جا دارد از هواداران که در این هوای سرد از ما حمایت کردند، تشکر کنم که فکر کنم حدود ۳۰ هزار نفر آمدند و بعد از بازی‌های آسیایی به ما دلگرمی دادند.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانیم مجددا با این روند دلشان را شاد کنیم و این موضوع را در بازی های بعدی هم داشته باشیم.

کنعانی زادگان درخصوص گلزنی اش در این بازی گفت: خداراشکر می‌کنم که امروز توانستم زحمات کادرفنی و بچه‌ها را به ثمر برسانم و امیدوارم به امید خدا این روند رو به رشد را ادامه دهم.

او درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی گفت: امیرخان همیشه با ما و به خصوص بزرگان تیم صحبت می‌کند و همیشه اول با بزرگان حرف می‌زند. من مدیون ایشان هستم، چون در ملوان من را پیدا کردند و توانستم بازی کنم، به من بازی دادند. این تجربه‌ای که در ۲۹ سالگی پیدا کردم، دو سه روز دیگر ۲۹ سالم می‌شود. به امید خدا بتوانیم جوانانی که در کنارم هستند، البته خودمان هم جوانیم، بتوانیم کمک کنیم و حتما کادرفنی این را از ما خواهند خواست.

کنعانی زادگان خاطرنشان کرد: فقط این مربوط به داخل زمین نیست و باید در خارج از بازی هم صحبت کنیم، چون این بچه‌ها آینده فوتبال ما هستند و امیدوارم با این ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار