ضیافت افطاری ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در اهواز

ضیافت صمیمانه افطاری برخی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خوزستان به میزبانی استاندار برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: کمیته امداد برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی را برای افراد تحت حمایت دارد و برنامه های ویژه ای تا پایان عید فطر از سوی این نهاد انجام می شود.

او می‌گوید: یکی از اولویت‌ها رسیدگی به مناطق محروم، توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم انداز مهارت آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد است.

حسینی محراب ادامه داد: توجه به مسائل محرومان با تاسی به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و برگزاری اینگونه مراسمات همواره مورد تاکید حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است.

این مقام مسئول از مادران ایتام که علاوه بر مسئولیت مادری، با صبوری و بزرگ‌منشی به تعلیم و تربیت فرزندان خود در این شرایط می‌پردازند تقدیر و همچنین از خدمتگزاری خالصانه کمیته امداد استان و نقش موثر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان تشکر کرد.

استاندار خوزستان در کنار ایتام در محفل انس با قرآن و نماز جماعت، اجرای برنامه های فرهنگی، هنر قصه گویی، نمایش مسابقه و بازی و ضیافت افطار حضور داشت و پس از تقدیم هدیه به ایتام؛ به گفتگوی صمیمانه با آنها پرداخت و با اهدای هدایایی از آنان دلجویی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.